Gå til innhold

Malin i skogen

Leema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første er nok det beste i min mening også. Eneste jeg kunne tenkt meg var at hun så/stilte seg mer mot deg, men det er bare min mening.

også syntes jeg den kvisten som er knekt like til venstre for hodet hennes var litt i veien, men ellers veldig bra.

Lenke til kommentar

Likte godt bilde nr. 2. Mørkt, dystert og du har fått til et slags spennende, dust lys som går i en vid sirkel rundt hodet av modellen. Vet ikke om det er naturlig eller et resultat av bildebehandling. Modellen er også "tilstede" i bildet.

Det første er lysere, men virker mere oppkonstruert og ikke så spennende. Modellen har du ikke blikkkontakt med og det trekker litt ned - i mitt hode i hvert fall

Lenke til kommentar

Er også enig i at det andre var best av disse to. Men jeg kikket på de andre bildene i galleriet ditt, og oppdaget jo ganske fort at Malin er en gjenganger som modell. :) Ikke så rart kanskje, du har fått tak i en veldig fin modell her - det er akkurat som om hun hører til i skogen... ;)

Det var forresten også veldig mange fine bilder i galleriet ditt, hvilket som er best skal jeg ikke begi meg inn på - men du hadde også et annet bilde av Malin hvor hun holder et lys. Jeg synes vel at det bildet var bedre enn det du har lagt til i denne tråden. På det andre "lys-bildet" har du ikke midtstilt modellen slik du har gjort på mange av de andre, og det likte jeg i alle fall. Uansett, fortsett å bruke Malin som modell så lenge du får lov, hun er et funn! :yes:

Lenke til kommentar
Det var forresten også veldig mange fine bilder i galleriet ditt, hvilket som er best skal jeg ikke begi meg inn på - men du hadde også et annet bilde av Malin hvor hun holder et lys. Jeg synes vel at det bildet var bedre enn det du har lagt til i denne tråden. På det andre "lys-bildet" har du ikke midtstilt modellen slik du har gjort på mange av de andre, og det likte jeg i alle fall. Uansett, fortsett å bruke Malin som modell så lenge du får lov, hun er et funn!  :yes:

6549234[/snapback]

Jeg regner med at du mener dette bildet:? http://gallery.haugen.tv/main.php?g2_itemId=4014

Jeg liker det og godt, men tenkte jeg skulle nøye meg med 2 bilder i denne tråden.

Malin er et funn ja :) Hun har et pent klassisk ansikt, og har en fin utstråling, og er en god vennine, selv om hun er et par år yngre enn meg (Hun er 12, jeg er 15). Og selv om vi er i familie, så ligner vi ikke.. Uheldigvis.

Lenke til kommentar

Du har en flott modell i Malena, og jeg synes dette bildet fungerer. Først syntes jeg at det dunkle bildet var best, men forandret fort mening. Jeg synes bildet er eerie nok til at stemningen fortsatt er tilstede i det klare bildet. Derfor foretrekker jeg det, fordi det blir mer et litt overnaturlig bilde, enn en litt billig goth-klisje. Blikkretningen er helt grei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...