maritimeD70 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Tre foto fra et Kinesisk tempel. Det er meget sterke farger i virkeligheten. Fra tempelet er det panoramautsikt. Hadde desverre ikke tripod med meg. Redigert og resized i PS2. Komentarer velkommen. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 de 2 første virket veldig turistbilder syns jeg, det siste fenget litt mer, fine farger, flott utiskt, men lurer øyene meg eller er horisonten skev ? Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 De to første så veldig snapshot ut ja. Liker det siste, klart og fint, god blanding av farger. Eneste den røde søylen eller hva det er i hjørnet jeg kunne klart meg uten, og kanskje fått rettet opp horisonten. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det er flotte turistmotiver, slående og fargerike. Det siste har nok litt for skeiv horisont, men det fikser du raskt i et redigeringsprogram. De to siste har kraftig postkortpreg. Ikke direkte snapshot, men uformell, enkle og oversiktlige. Det første oppfatter jeg ikke så mye som et snapshot som de andre gjør. Det virker faktisk på meg som om du har vært veldig bevist i komposisjonen av det, selv om det totale kaos hersker i motivet. Helt vellykket er det desverre ikke, fordi man trenger en mer ekstrem vidvinkel for å få den ideen til å fungere skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå