Ni kon Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei. Siden nå babethreaden er offesielt stengt, nedlagt og begravet, tenkte jeg å starte min egen dametråd her på forumet Reglene er enkle: Jeg poster - dere diskuterer Jeg poster en ny dame daglig. Det er kun lov å poste bilder av samme dame som diskuteres! Jeg begrunner og valg av bilde: Da kliner jeg til med denne trådens første dame: Bildet er fantastisk! Det oser sommer, og med 30 grader i Oslo blir det ikke mer sommer enn dette. Herlig modell som dere bør se på galleriet til Galleriet til Fernanda Tavares Hun er og en del av den brasilianske motegjengen som dere senere vil møte i denne tråden: Gisele Bundchen, Ana Beatriz Barros, Alessandra Ambrosio and Adriana Lima. Født: September 22, 1980 Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Det har blitt laget en ny babethread allerede Endret 24. juli 2006 av RostaD Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 ka faen? Hvorfor kan de ikke åpne v2 igjen i stedet da? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Da kan denne stenges. Selv om denne hadde hatt en langt høyre kvalitet enn den andre .) Se om jeg gidder delta i den, og heller lage en blogg .) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Se om jeg gidder delta i den, og heller lage en blogg .) Vær så snill. Opprett heller en tråd, en galleriside(de er enkle å lage)... bare ikke en blogg. Babebilde-blogger er det teiteste som finnes for tiden. Blogger er for tekst/info ikke for bilder. Det blir bare en dårlig måte å få seg lesere på i mangel på at en greier å komme med noe fornuftig, forsøppling av bloggemiljøet. (Jaja, det holder ikke akkurat knallhøy standard fra før)... Endret 24. juli 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg