carwin Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Har Nokia lagt til denne funksjonen i nyere firmware? På bl.a. N80 kan man få lest opp navnet når noen ringer. Dette er ganske fikst å bruke i Headsetprofilen. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Regner med du kan ta opp lydklipp og derretter velge dette som ringetone i profilen hodesett? Hvis telefonen kan ha ett ringesignal for hver kontakt selfolgelig.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Tilogmed på min K700i (riktignok en Sony Ericsson og ikke Nokia) kan jeg spille inn en lyd, som kommer FØR ringetonen, f.eks. hvis mamma ringer meg: først sier telefonen: Mamma så kommer ringetonen. Hvis jeg er i handsfree så kan jeg trykke inn en knapp på handsfree'n og si mamma, så ringer den til ho. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Forskjellen er bare at N80 gjør det automatisk uten at du trenger å lese inn noe klipp selv. Den genererer lyden utifra navnet. Lenke til kommentar
Lakima Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det er litt tøft at de har laga det sånn:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå