Stormcamper Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Skal kjøpe pc denne uken og har bestemt meg sånn ca for hva jeg skal ha. Eneste problemet er at jeg ikke vet hvilken prossesor jeg skal velge. Har hørt mye positivt om AMD X2 prossesorne og Conroe 2 prossesorne. Hva er forskjellen? Trenger også hjelp til å velge HK, helst et som støtter Crossfire. Trenger svar fortest mulig siden jeg skal ha pcen før sommerferien er over. Edit: glemte å legge til ''handle liste'' PCen. Endret 24. juli 2006 av Stormcamper Lenke til kommentar
Stormcamper Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Trenger svar fort, skal bestille denne uken Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hadde gått for intels nye core prossesorer jeg då.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei! I den prisklassen så bør du gå for en Conroe (Core 2 Duo). Lydkort til den prisen? Lydkortet på hovedkortet vil være mer enn godt nok med mindre du har et veldig godt lydanlegg og veldig god hørsel. Jeg foreslår at du legger de pengene i et bedre skjermkort som GeForce 7950GX2. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå