TQfflus Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Hadde tenkt og kjøpe Dette headsettet. Så fort som mulig. Headsettet skal hovedsaklig brukes til gaming,musikk og film. Lurer bare på to ting: 1.Hvilken web shop 2. Er det et annet headsett som er bedre i denne prisklassen. Mvh Cold Spot* Endret 24. juli 2006 av Cold Spot Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 kjøpte headsettet, er strålende fornøyd. *anbefales* takker for alle som hjalp meg Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Mange som hjalp deg xO. Men bra at du liker dem og det bør du, de anbefales. Endret 30. juli 2006 av Bl33der Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Mine ble fort ødelagt, miccen skurrer og de sitter for hardt på ørene... bra du iallefall er fornøyd. Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Har det headsettet jeg og, utrolig fornøyd Ble overrasket over hvor bra det var til musikk og ikke bare til spilling. Spiller CS 1.6 der fungerer det strålende. Kjøpte mitt hos shg.no ca 4 dagers leveringstid brukte de. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
maskot Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 micen er dritt..Ellers er eg fornøyd Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Har det headsettet jeg og, utrolig fornøyd Ble overrasket over hvor bra det var til musikk og ikke bare til spilling. Spiller CS 1.6 der fungerer det strålende. Kjøpte mitt hos shg.no ca 4 dagers leveringstid brukte de. Løp og kjøp! 6583901[/snapback] 4 dager? jeg fikk det etter to dager på psdata.no jeg har å hatt litt problemer med micen den er lav emn jeg tror det er noe galt med mitt hovedkort å så.. men alt i alt fornøyd mange smarte løsninger på det, sitter godt dekker over ørene Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Digger dette headsettet best til gaming ever ! Kjøpte på NetshopOslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå