Gunfreak Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 skjønner ikke hva det er, er ikke så lenge siden jeg kjøpte både episode one og sin derfra. har flaust med cash på kortet også. hva skal man egetlig skrive i der det star State? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 hva skal man egetlig skrive i der det star State? 6548349[/snapback] Kan man ikke velge "Outside US" eller noe i den duren? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 nope, har prøvd å skrive oslo, og N/A Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hadde noen faenskap siste eg skulle kjøpe meg Red Orchestra. Kjøpt mye over steam før, har alldri hatt noe trøbbel. Heilt til RO skulle innkasseres. gjikk i butikken eg kjøpte spillet der for 299. Faen meg like greitt, da fikk eg eit flott cover og ein manual å sniffe på. Klar og tydelig eit rettferdiggjort kjøp Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 jeg ser penga er trukket fra kono'n Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Husk å krysse av at du bor i det landet du oppgir (som er norge), husk å ha riktig adresse, riktig skrevet kredittkortnummer og jeg anbefaler å bruke poststedet på state og city (f. eks. oslo/oslo). Endret 25. juli 2006 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 ja det er det jeg pleier når det står state da skriver jeg oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå