Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mange merkelige feil.. Noe på gang? HK?

Anbefalte innlegg

I det siste har pc'en min begynt å oppføre seg merkelig. Her er noen eksempler:

- Hørte på musikk i winamp, da plutselig startmenyen forsvant. Winamp var fortsatt åpen, men musikken forsvant, og da jeg klikket nedover i playlisten hoppet den bare videre til neste sang (på alle), som om den ikke fant noen av mp3'ene mine. Løste seg ved at jeg slo av pc og tok ut strømkabelen i 1 min.

- Internet explorer lukker seg plutselig noen ganger når jeg trykker på "åpne i nytt vindu" på linker. Hvis jeg har flere vinduer av IE åpne, lukker alle seg.

- Noen ganger er det små "løpende striper" på skjermen (Ikke "virus"-striper, men akkurat som om det skulle vært elektromagnetiske signaler el.l. som lagde forstyrrelser)

- Har en gang fått blåskjerm med beskjed: "KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR"

- Innimellom når jeg starter opp maskinen, står pc-høyttaleren (den som sitter på hovedkortet) og "bipper" tror faktisk det er i takt med HDD-lampa, i ca. 8-10 sekunder.

-Generelt henger PC'en seg opp innimellom, noe den ALDRI gjorde før.

-Får ikke lenger brent DVD-plater. (Error reading data)

- Fra lydkortet kommer det en slags konstant piping (støy), som ikke har vært der før.

Jeg kjører med vannkjøling, og kan ikke se at det skulle være noen temperaturer som gjør at pc'en fusker. Jeg har heller ingen spesiell ny programvare inne.

Iog med at feilene er så mange og forskjellige så mistenker jeg at hovedkortet snart er på tur.

Noen som har innspill??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...