ZeLoo Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 jeg har bestillt en vare fra ipodstore.no og er USANSYNELIG missfonøyd med dem. jeg ventet to uker etter bestillingen uten noen som helst beskjed. jeg sendte inn klage og de oppdaterte ordrestatusen til sendt, men den var ikke sendt. jeg ventet en måned og har fortsatt ikke fått noen beskjed. sendte en sinnamail og sa de kunne seltte ordren min. jeg har aldri vært ute for noe så amatørmessig i mitt liv! ta er godt råd, hold dere langt unna de. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har bestilt bæreveske fra de tidligere. Ble sendt raskt og greit. Ingen problemer med den. Tror muligens du har vært litt uheldig. Kanskje bestilt noe som ikke var på lager akkurat da. Men hvis du skriver mail like dårlig som du skriver innlegg her så ser jeg jo at det er mulig de ikke ønsket å svare deg. Prøv hvertfall å holde det litt saklig. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det virket jo veldig amatørmessig da. Ser at de krever depositum på 50% på varer til over 4000,- Jeg hadde aldri sendt 2000,- til et firma som ikke opplyser om org nummer engang. Tviler på at de har noen varer på lager. De bestiller nok bare fra en annen leverandør. Dessuten er det uprofesjonellt å ikke svare kunder. Uansett hvor useriøst kundene oppfører seg er det normalt at de får et svar. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Lenge leve www.cellphoneshop.net Ikke så bra utvalg, men nye ting kommer og går. Veldig billig. Har hatt godt over 10 bestillinger derfra over en lengre periode. Aldri opplevd noe tull. Bestilte nettopp lader for å lade iPoden fra veggen (36 NOK for laderen, 30 NOK i frakt). Må dog moddes med norsk strømplugg, men dette er gjort på 1-2-3. Lenke til kommentar
ZeLoo Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Ok jeg skal innrømme at jeg kanskje var litt usakelig i mitt innlegg. Jeg var dradd langt over grensen for iritasjon. men dårlig er det når jeg sender en saklig mail og spør om hva som skjer og ikke får svar. Jeg forventer ikke at alle skal kunne sende ut varene på dagen, men det jeg forventer som kunde er at de skal ha høflighet nok til å kunne gi meg beskjed om at varen ikke er på lager hvis situasjonen er så. når ikke de er proffesjonelle nok til å kunne gjøre det så blir jeg som kunde provosert og missfornøyd med deres kundebehandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå