Bjarnez Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Noen som kan dele sine erfaringer med meg? Jeg er på utkikk etter et skjermkort i prisklassen 1500-2000kr. Kortet skal brukes til webdesign, filmtitting og noe spilling. Ønsker at kortet skal være mest mulig lydløst og av typen PCI-E. På forhånd takk! Endret 24. juli 2006 av Bjarnez Lenke til kommentar
khon Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jegg kjøpte dette, og ble utrolig fornøyd med det.... https://www.mamoz.no/produkt/GV%2DNX76T256D...00GT_256MB.html Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg ser at du i profilen din har skrevet at du har et ATI Radeon 9800 pro. Dette kortet ble så vidt jeg vet kun levert i AGP utgave, noe som, etter all sannsynlighet, betyr at hovedkortet ditt er laget for AGP og ikke PCI skjermkort. Det finnes trolig en naturlig forklaring på dette, f.eks. at du skal kjøpe en helt ny maskin. Tenkte bare jeg skulle hindre deg i å kjøpe et kort du ikke kan bruke hvis dette skulle være tilfelle. Lykke til med kjøpet. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Siden spilling ikke er noe du kommer til å bruke maskinen mye til, så støtter jeg anbefalingen om et 7600GT kort... De er også ganske stillegående, iallefall det jeg har testet. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 har en gammel profil,, den burde kanskje vært oppdatert:) vil også at kortet skal kunne kjøre spill og film i vista,, har hørt flere som anbefaler et kort med 512mb minne da, noen meninger om dette? takk for tipsene så langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå