AT1S Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei, I det siste har jeg sett på ny mobil grunnet at jeg ikke finner igjen den gamle jeg hadde Jeg har sett på utallige mobiltelefoner, men viser interesse for en spesiell telefon, nemmelig Motorola Razr V3. Den har allt jeg trenger, siden jeg reiser en del. Quadband osv. Noen som har erfaringer med denne telefonen? På forhånd takk. Mvh Alexanderhagen Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Siden du reiser en del,så trenger du bedre batterikvalitet.Sats heller på v3i. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg kjøpte meg en Motorola RAZR V3 Limited Edition Black på lørdag.. Jeg er vant til, og har en god del avanserte telefoner, så jeg kjøpte denne kun pga. designet.. Innvendig er den helt grei. Ikke det beste jeg har sett, men den duger til det meste. Jeg skulle egentlig ha V3i, men siden jeg så at denne var til salgs til 1kr med youngtalk på elkjøp, så slo jeg til:) Fikk forresten en Motorola Fotball med.. LOL!.. jeg klager ikke!.. Mye mobil for 1kr!.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Er batteri varigheten eneste forskjell på v3 og v3i? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har også sett på Dolce & Gabanna telefonen fra Motorola, men liker ikke gull-fargen Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Er batteri varigheten eneste forskjell på v3 og v3i? 6548424[/snapback] Jeg syns ikke batteriet er dårlig på V3r... (den jeg har) Kjøpte den på fredag, og det er fortsatt 2 hakk på batteriet... Jeg har da faktisk trykket en god del på den osv.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Gamle telefonen holdt i to uker med bruk, men en uke uten å lade hadde vært greit det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå