uranus Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Moderator ja. Det er søren med en viktig del av siden, og det kommer vi til å trenge. Skal nevne det ovenfor resten av teamet og høre hvor mange moderatorer vi kommer til å trenge i første omgang. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg venter i spenning, skjer det ingenting snart ... Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg vil gjerne være med å planlegge strukturer for php, databaser, html, filformater osv. da jeg blir gal av dårlig orden og vet hvor viktig struktur er når flere skal jobbe sammen. Jeg kan også være kontaktperson mellom de forskjellige crewene (feks php, database, grafikk, css...), da jeg har jobbet en del med det meste og dermed vet endel om hvordan ting henger sammen. bo_sannes (på) hotmail Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Vi/dere burde starte utviklingen av siden, et gullstykke av et prosjekt. Hvem er nestleder og hvor blir det av Uranus... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg er her jeg. Sjekk Wikien, alt står der Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 La deg til på msn uranus. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Det er greit banansplit. Hvis dere har forslag å komme med, fortell. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Angående navn. Stift.no er tilsalgs for 8000 kroner, så tror vi skal droppe det hehe. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Høres intersant ut Er 17 år. Kan php, javascript (ajax-bullshit), (x)html, css osv Har kodet i 5-6 år nå. Har arbeidet med uranus en del før og var med å starte et forum prosjekt for et år siden. Kan kansje skaffe hosting av en jeg kjenner som leier en dedikert server. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Eirik? Hyggelig at du viser interesse! Jeg vet av erfaring at Eirik virkelig kan sine saker. Bra lagmedlem! Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Kan være med som alt.. Kan en god del PHP, litt mySQL, XHTML, CSS, PhotoShop, ImageReady osv.. Kan også være med som moderator/administrator om det trengs Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Ta kontakt med gutta i #digg.no @ EFnet og si ifra der så får du se om det er ledige plasser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå