uranus Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Hehe vært mye diskusjon i chan idag. Men det må bli noe passord greier på den Wikien. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Flotte greier. Har lastet nye Wiki til min egen server, Wikien bør oppdateres tror jeg. Lenke til kommentar
Mortnf Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 har sett over det angående passord og kan ikke følge guiden siden det ikke eksisterer start.rb på min install. Vet den er gammel, prøvde å installere ny den dagen jeg fant ut om dette prosjektet, men fordi hosten (STW) ikke har php5* installert vil ikke den nye versjonen funke, beklagelig. Lenke til kommentar
xqus Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jøss, er det virkelig noen som bruker php4 enda? Skammelig... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Kunne lagt det inn jeg, men siden vi har så mye info på den vi har så får det bare være Lenke til kommentar
Mortnf Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 STW bruker PHP4 og mysql4-0.1 eller noe.. skammelig indeed. Hadde jeg hatt ei god ut-linje på min burk hadde jeg uten å nøle flyttet alt over dit.. men men. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Nå er prosjektet godkjent av SourceForge http://diggclone.sourceforge.net/ Det kommer side der snart. Vi må bare planlegge og sette opp arbeidsoppgavene først. Lenke til kommentar
Mortnf Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 fantastisk det gikk fort ! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Ja, folk viser generelt stor interesse for prosjektet! Så langt ingen motgang Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg blir gjerne med. Kan html, css og grunnleggende php. har NULL farge sans men får jeg et utkast med farger og sånt så skriver jeg det på noen timeri css. mailen min står i profilen min. eller så kan dere se her: [email protected] Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Jeg blir også gjerne med. Kan XHTML, CSS, PHP. Mail: badonÆTbadonnetDOTTnet Msn: gitarmannÆThotmail.com IRC: Badon_@EFnet Har drevet med webutvikling i 3-4 år før jeg nå har hatt pause på ca 1år. Jeg driver å utvikler en personlig side nå. Endret 30. juli 2006 av kcobain Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hmm... Kan noen gi meg en kjapp oppdatering? En enkel? Lenke til kommentar
Mortnf Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 foreløpende status på prosjektet: * Vi har i skrivende stund 8 medlemmer i prosjektet. * Wiki er oppe og går (http://wiki.ditox.net). * SF.NET har godkjent prosjektet (http://sourceforge.net/projects/diggclone). * Leter fortsatt etter navn. * Har valgt Drupal som rammeverk. * Ledelse, utviklere, sikkerhetsansvarlig, programmerere osv er valgt. Hmm.. tror det er det siste nytt.. De siste nyhetene blir skrevet opp på wiki'en m! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Skulle gjerne hatt flere designere med da, eller en til ihvertfall. Akkurat nå er det kun jeg som står for design, men skulle gjerne hatt noen å dele arbeidet med. Så er det noen her som kan design godt som kunne tenkt seg å være med? Vi kommer også til å trenge logo etterhvert og det må være vektorbasert. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hva med å lage en tråd på html/css forumet? Er ikke sikkert alle designerene kommer innom php forumet. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 I tillegg til denne tråden? Vel, jo jeg skal gjøre det. Takk for tipset. Ellers. Planleggingen er igang, og vi har vel alt vi trenger for å sette igang nå. Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Kan sikkert hjelpe til litt med design + noe koding.. mail: norsk.firefox gmail com Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Design tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=610205 Men dere kan gjerne skrive her og hvis dere leser det her først. Vis oss gjerne hva du har laget før! Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg kan godt være med som moderator og beta tester Jeg er stor fan av digg, og har venta på at noen skulle lage den norske versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå