xqus Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det vi også må tenke på, som jeg har erfaring fra tidligere prosjekter, er hvis mange skal redigere på ei fil kan det resultere at noen overskriver det noen andre har skrevet.. @uranus: det er selvfølgelig mulig, eventuelt så har jeg en webserver til dispensasjon :-) 6566295[/snapback] Som sagt i posten før. CVS eller SVN. Uten noe slikt er det håpløst. Lenke til kommentar
Mortnf Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det vi også må tenke på, som jeg har erfaring fra tidligere prosjekter, er hvis mange skal redigere på ei fil kan det resultere at noen overskriver det noen andre har skrevet.. @uranus: det er selvfølgelig mulig, eventuelt så har jeg en webserver til dispensasjon :-) 6566295[/snapback] Som sagt i posten før. CVS eller SVN. Uten noe slikt er det håpløst. 6566317[/snapback] Det tror jeg og.. Lenke til kommentar
xqus Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Concurrent_Versions_System SVN er noe lignende, bare litt nyere.. pluss at jeg ikke liker det. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Vi er nødt til å bruke CVS eller SVN ja, slik at vi har muligheten til å låse de filene vi endrer, "tracke" endruinger, etc. Uten dette, blir det som xqus sier, kaos. For meg er det hipp som happ hva vi velger, så lenge det ikke er SourceSafe Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Husk å legg til alle slike detaljer i wikien Lenke til kommentar
oxodesign Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Vil dere ha host? Si ifra! 2 GB, 10 GB Trafikk, PHP5, MySQL5, FTP til alle, ++ Lenke til kommentar
xqus Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 FTP? Usikkert. Nekter å bruke Tror vi har mange muligheter til host. Jeg selv har en sever der jeg har ca 20GB trafikk mnd, som jeg betaler for men ikke bruker. Men er nok en stund til vi har noe klart, så forløbig har vi bare bruk for en dev server, og den bør ikke være brukt til noe annet. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Ja den med 10gb trafikk går jo ann å bruke til dev? Lenke til kommentar
xqus Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Ja den med 10gb trafikk går jo ann å bruke til dev? 6568101[/snapback] Så lenge det er mulig å logge inn med SSH så skal ikke jeg si noe jeg Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 OXODesign mekker du en dev konto for oss eller som vi kan teste ut diverse på til systemet? Lenke til kommentar
oxodesign Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Du kan ikke koble gjennom SSH, beklager! Link: digg.oxo-design.net Brukernavn og passord sender jeg når jeg er hjem Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Flotte greier Da har vi kommet et stykke allerede Lenke til kommentar
xqus Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hvis det ikke er SSH tilgang blir det vanskelig å sette opp cronjob for å automatisk sjekke ut CVS moduler.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Hmm, jo sant.. så har vi mulighet til å skaffe dev server med ssh da? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Det får vi vel av sourceforge? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Sikkert. Hvem er det som har lagt ut dette: http://wiki.ditox.net/index.php/Rollefordeling ? Den er lagt ut av en fyr kaller seg selv "Judofyr", skal han plutselig være den som velger rollene? Eller? Nei, administrasjonen av prosjektet er helt utav kontroll. Jeg synes vi skal stenge av prosjektet inntil vi trenger flere personer, nå kan jo hvem som helst registrere seg en konto og endre noe på wikien. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Nei det er den som sist endret den. Vi i kanalen ble enige om det, og han ble fortalt å skrive seg selv inn. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Nei det er den som sist endret den. Vi i kanalen ble enige om det, og han ble fortalt å skrive seg selv inn. 6570540[/snapback] Okay, ble litt forvirret. Jeg synes tingene går litt fort frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå