Gå til innhold

Starte Norsk Digg nettside?

Anbefalte innlegg

Det vi også må tenke på, som jeg har erfaring fra tidligere prosjekter, er hvis mange skal redigere på ei fil kan det resultere at noen overskriver det noen andre har skrevet..

@uranus: det er selvfølgelig mulig, eventuelt så har jeg en webserver til dispensasjon :-)

6566295[/snapback]

Som sagt i posten før.

CVS eller SVN.

Uten noe slikt er det håpløst. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det vi også må tenke på, som jeg har erfaring fra tidligere prosjekter, er hvis mange skal redigere på ei fil kan det resultere at noen overskriver det noen andre har skrevet..

@uranus: det er selvfølgelig mulig, eventuelt så har jeg en webserver til dispensasjon :-)

6566295[/snapback]

Som sagt i posten før.

CVS eller SVN.

Uten noe slikt er det håpløst. :)

6566317[/snapback]

Det tror jeg og..

Lenke til kommentar

Vi er nødt til å bruke CVS eller SVN ja, slik at vi har muligheten til å låse de filene vi endrer, "tracke" endruinger, etc. Uten dette, blir det som xqus sier, kaos.

For meg er det hipp som happ hva vi velger, så lenge det ikke er SourceSafe :p

Lenke til kommentar

FTP? Usikkert. Nekter å bruke :D

Tror vi har mange muligheter til host. Jeg selv har en sever der jeg har ca 20GB trafikk mnd, som jeg betaler for men ikke bruker. Men er nok en stund til vi har noe klart, så forløbig har vi bare bruk for en dev server, og den bør ikke være brukt til noe annet. :D

Lenke til kommentar

Sikkert.

Hvem er det som har lagt ut dette: http://wiki.ditox.net/index.php/Rollefordeling ?

Den er lagt ut av en fyr kaller seg selv "Judofyr", skal han plutselig være den som velger rollene? Eller?

Nei, administrasjonen av prosjektet er helt utav kontroll. Jeg synes vi skal stenge av prosjektet inntil vi trenger flere personer, nå kan jo hvem som helst registrere seg en konto og endre noe på wikien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...