Gå til innhold

Starte Norsk Digg nettside?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-df17e

Fikk mail fra eier av splash.no.

 

Hei Thomas!

 

Jeg har planer for bruk av dette, og regner med å ta det i bruk til høsten.

Jeg har derfor ingen planer om å selge dette.

 

Men for all del.. det meste er til salgs for den rette prisen, så om du har et tilbud som kan få meg til å se stjerner og dollartegn, så si i fra :-)

 

Mvh

Nicolas Weiss-Andersen

 

Jeg er ikke milionær, så vist ingen andre er det ser det ut som om dette domene bare er å glemme :)

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres bra at vi har fått så mange med :) MSN og IRC høres bra ut, jeg kan sette opp en Wiki også så har vi ett sted vi kan bruke til å ha oversikt over ideer, bruke som pastebin, etc. Med tanke på at Wiki'er støtter revisjoner, etc., har vi automatisk en oversikt over fremgangen vår, og vi kan enkelt gå tilbake for å se på tidligere utkast. Jeg har ett domene jeg ikke bruker til noe spesielt for tiden, så jeg kan godt sette en Wiki opp på denne :)

6560491[/snapback]

 

 

Jeg har en wiki allerede oppe å kjøre, som jeg ikke bruker og nylig installert den. Fortsatt "fresh" :)

 

EDIT: ..så slapp du kanskje litt styr :)

6560936[/snapback]

Den er grei :)

Lenke til kommentar
Høres bra at vi har fått så mange med :) MSN og IRC høres bra ut, jeg kan sette opp en Wiki også så har vi ett sted vi kan bruke til å ha oversikt over ideer, bruke som pastebin, etc. Med tanke på at Wiki'er støtter revisjoner, etc., har vi automatisk en oversikt over fremgangen vår, og vi kan enkelt gå tilbake for å se på tidligere utkast. Jeg har ett domene jeg ikke bruker til noe spesielt for tiden, så jeg kan godt sette en Wiki opp på denne :)

6560491[/snapback]

 

 

Jeg har en wiki allerede oppe å kjøre, som jeg ikke bruker og nylig installert den. Fortsatt "fresh" :)

 

EDIT: ..så slapp du kanskje litt styr :)

6560936[/snapback]

Den er grei :)

6561318[/snapback]

 

 

Dette kan vi eventuelt ta senere om det blir aktuelt :)

 

 

(God)Planlegging er viktig! håper det er noen gode «strateger» her:)

Lenke til kommentar

Vel, planlegging er viktig som mange har sagt før meg.

 

En god funksjonsbeskrivelse bør dekke HELE applikasjonen i minste detalj. Hva muligheter har brukeren, hva skjer når man gjør det og det. Nøyaktig tabellstruktur, samt hva hvert enkelt felt skal brukes til.

 

Noen andre ting jeg har tenkt på, er at vi bør begrense antall funksjoner i starten.

Jeg tror også det vil være lurt å også begrense kategorier i starten. Da kan vi som er med på prosjektet konsentrere oss om et mindre område, for jeg tror det er veldig viktig at alle som deltar er veldig aktive i starten. Har vi da 10 kategorier kan siden fort være død, før vi er kommet skikkelig i gang.

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at den som hadde den wiki greia setter gir oss en url (mulig å gjøre slik at kun folk som har vist interesse kan endre?), så lager vi en side som vi kaller Brainstorming og vi bare skriver inn hva vi vil ha med (også av alt det mest simple). Slik at vi iallfall får begynt en plass.

Lenke til kommentar

Jepp, men wikien bør være stedet vi legger ut våre ideer og planer.

 

Er enig i at det bør være få kategorier. Eventuellt programmering, underholdning og sport? Noe sånt som dekker litt ihvertfall.

 

Ellers var det saken om navn. Personlig liker jeg Bump, men har ikke fått svar på mail enda.

Lenke til kommentar
Flotte greier..

 

De av dere som vil være med på prosjektet, kan dere ikke oppgi msn adressene deres til meg, så kan jeg legge dere til så dele adressene med alle som blir med.

Har laget en gruppe i MSN nå.

 

Send på PM om dere ikke vil ha adressa offentlig.

6557657[/snapback]

 

 

Jeg kan hjelpe til me design, har photoshop og paintshop :thumbup:

 

kan også litt med HTML :dontgetit:

 

Msn: [email protected]

Lenke til kommentar
Alles hjelp er god hjelp ;) Alle kan bidra med et eller annet bra. Enten det er kunnskap eller meninger.

6563739[/snapback]

Jeg er en smule uenig, desto flere kokker desto mere søl - og sånn kan det vel fort bli i et prosjekt som dette. Jeg vil heller ha 10 ildsjeler som virkelig brenner for dette, enn å ha 50 personer som gjerne går litt inn og ut.

 

Men men, vi har jo ikke engang begynt planlegging såååee :p

Lenke til kommentar
Flotte greier at den er oppe. Da er det bare å "bookmarke" det da i Opera ;)

 

En annen ting.. En eventuell wap versjon av siden vår, er det verdt det?

6563848[/snapback]

 

 

Det tror jeg vi helder bør tenke på etter at den egentlige sida er oppe å går, og så spørs hvor populer den blir da.

 

Men det er jo bare min mening :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...