Bruker-33331 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Ser heller for meg noe med Simen1 eller noen andre med litt rettigheter.... "kom tettere inn på Simen1" f.eks... 6563128[/snapback] Ja, meg. "Møt OT-Legenden Bundy!" :!: Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Syntes jeg ser det... - "Hjemme hos Dotten" - "En tur på stripa med Oysfaerg" - "wh1te i surrounding omgivelser" - "Simen1 ser deg" - "Hvor lenge har egentlig tom ventet på alice?" Hmm... kan bli bra! 6588786[/snapback] bra skrevet. Følger du med på moderatorer eller? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Syntes jeg ser det... - "Hjemme hos Dotten" - "En tur på stripa med Oysfaerg" - "wh1te i surrounding omgivelser" - "Simen1 ser deg" - "Hvor lenge har egentlig tom ventet på alice?" Hmm... kan bli bra! 6588786[/snapback] Kan mistolkes.. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 "Slik lever JoachimR!" Det hadde i hvert fall slått an hos mange OT-barenbrukere! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg kan si såpass at dette er noe som lenge er blitt vurdert i sammenheng med et større prosjekt, uten å gå så mye inn i detaljer på det nåværende tidspunkt. Men det er sterkt ønskelig fra flere i nettverket med et mer fokus på miljøet i forumet, både brukere og innformasjonen som kommer, og konkrete tiltak/planer er i sving. Men mer enn det røper jeg ikke foreløpig. Så vi får se hva det blir til 6589430[/snapback] Svar er dermed gitt til trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg