bergaloevera Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Jeg har hatt lappen i 3 år nå og tenkte jeg skulle ta en test på teoriprøven igjen på nettet for moro skyld. Jeg tok testen på trafikkportalen.no er det 7 feil man kan ha nå? I så fall så strøk jeg på første forsøk Stod på første forsøk med 31 feil når jeg tok teorien for 3 år siden! Hvor mange forsøk må du ha for å få 0 feil der? Her er mitt resultat: EDIT: Ser at det står at kun de 5 siste avlagte prøvene vises, men jeg har kun tatt 5 prøver! Jeg lover! Ikkeno forsøk på juks her! Endret 24. juli 2006 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Klarte null feil på åndre forsøk, men ikke på tredje.. Flaks? Har forøvrig ikke C1 lappen, den testen tok jeg for moro (10 spm). Har hatt lappen i 3 år (og 8 dager). Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 13 feil.. Hadde 14 feil for 3,5 år siden når jeg tok lappen, da man kunne ha 35 ellerno.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 0 feil på 3. forsøk. Hvor mange skal til for stryk? Og hvor reell er denne prøven i forhold til ekte prøve? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 0 feil på 3. forsøk. Hvor mange skal til for stryk? Og hvor reell er denne prøven i forhold til ekte prøve? 6557020[/snapback] 8 feil = stryk Prøven er en god del lettere enn den ekte. Jeg tok netopp den ekte å besto(med 7 feil ) lå vel på 2-3 feil på de fleste internettprøvene(teoritentamen.no er den som ligner mest på den ekte) Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Har enda ikke tatt den jeg, Har heller aldri tatt en test på nette heller, men på tide snart tenker jeg meg... Har no heller ikke blitt ferdig med oppkjøring på bil lappen heller da. Har hørt at det både er vanskeligere enn før, og lettere enn før. men vet ikke helt hva jeg skal tru om det jeg *Tar testen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå