Becks69 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei Har sittet på gjerdet en stund nå og ventet på dual core prosessorene til min nye stue pc. Siden denne skal vere i stuen kommer jeg til å kjøpe en kjøler til prosessoren - kan jeg bruke alle kjølerene som passer til 775 socket? Eller blir det komplikasjoner siden p4 og core duo ikke er like? Vet noen om dette går an å få kjøpt i Norge f.o.m 27/07 ? ser mange nettbutikker har 12 og 20.08 som leveringsdato (ubekreftet). Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Alle vifter som stötter socket 775 passer til Core2 duo. Vet ikke når de kommer sånn ca utt i nettbutikkene men tipper det blir i midten av August... Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 javel. Ser at en må bruke : "Intel 965 and the latest revisions of Intel 975" Betyr det at alle hovedkort med brikkesettet I965 og noen av I975 er mye mer framtidsrettet enn f.eks I945? Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Et hovedkort som har dette skrevet på "spec" siden til leverandøren: • Supports Intel® Dual Core Technology up to 1066MHz. Er det da noen løsning å kjøpe dette kortet? Er det 965 som er mest rettet mot dual core? refererer til dette: msi og dette (som er testvinner mange plasser): gigabyte Har dere andre kort dere vil anbefale, lag gjerne en link og helst en begrunnelse... Endret 24. juli 2006 av Becks69 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå