corcky Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Emne sier vel det meste. :smile: Yndlings skuespiller i Hotel Cæsar, vår alles favoritt såpeserie. :smile: Min Yndlings skuespiller må nå være Arne Markusen. Mer utspekulert og sleip type skal du lete lenge etter. Han blir jo til og med slått med vesker av gamle damer når han går på gaten. LOL Så kom igjen post hva dere synes om Hotel Cæsar og de fabelaktige skuespillerne. Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 juni lunde, for hun minner meg om mamma. det sa mormor også faktisk :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Arne makrussen er dritkul! (morsom også - når du ser han uten t-skjorte!) Men Åge og Svein er jo de morsomste av alle! Hotel Cæsar ruler... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Stemmer det. Arne Markhusen er jo et "sex" symbol da. Hørte jeg noen si apekatt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 FFS...get a life...gjør noe annet.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Mener du det alvorlig at du ser på det programmet. Er jo bare tull og tøys spør du meg. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hmm.. Nei og nei, såpe er noe dritt! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 sol og måne.. siden de har så kule navn. :smile: Lenke til kommentar
covah Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Er det virkelig noen som ser på sånt søppel? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 ser ikke så ofte på det, bare når jeg spiser, men jeg har fått med meg at han arne skal drepe 2 stykker, derfor liker jeg vel han best. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-18 22:31, skrev covah:Er det virkelig noen som ser på sånt søppel? Ganske mange ja. Selv ser jeg ikke på sånn drit. Ville heller sittet i en halvtime og sett på nyheter på tegnspråk (og jeg er ikke døv og kan ikke tegnspråk). Lenke til kommentar
enry Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hotel Cæsar er helt overlegent. Det er faktisk mange spennende skuespillerprestasjoner der, - og Arne Markussen er jop helt overlegen på sin måte. Men den flotteste jenta der er jo Sissel, - men hvor har hun blitt av? Jeg saver Sissel inmari, - og hadde egentlig planlagt å ta kontakt med henne, - men hvor er hun nå da ...? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hotell Cæsar ?? HJELP ! Alt håp er borte..... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Vell den fineste dama er vell Charlotte da. Derfor er henne min Yndlings skuespiller i Hotel Cæsar. Så enkelt kan det gjøres. Trenger ikke og tenke hele tiden. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-19 00:56, skrev enry:Men den flotteste jenta der er jo Sissel, - men hvor har hun blitt av? Jeg saver Sissel inmari, - og hadde egentlig planlagt å ta kontakt med henne, - men hvor er hun nå da ...? Var ikke hun ett av ofrene for Den Store Bussulykken? (Jeg vet ikke. Jeg følger ikke med på slikt altså! :smile:) Litt morsomt med sånne serier hvor man "skrive ut" en haug med skuespillere som ikke ville være med i neste sesong. LeD Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Arne Markusen må være en av de som spiller best :smile: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Sissel hadde digre pupper og gikk alltid i trange gensere. Er vel kun derfor du savner henne hm? Og så var hun blond. Og kristen. Usj. Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Halla.. Hvis jeg absolutt skal synke så dypt å si hvem som er min favoritt skuespiller, så må det være H. Hildring.. Han er den eneste som har prøvd å få slutt på dette forbanna Hotel Cæsar, men desverre mislyktes han :sad: Lenke til kommentar
enry Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-19 13:23, skrev Bitex:Sissel hadde digre pupper og gikk alltid i trange gensere. Er vel kun derfor du savner henne hm? Ja. deilig ikke sant? Lenke til kommentar
enry Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-19 10:34, skrev Eksos:Arne Markusen må være en av de som spiller best :smile: Ikke noe skuespill der i gården da ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå