Griffin Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Heisann. Jeg har et aldri så lite problem. Jeg har akkurat installert ASE for første gang og skal til å finne en bra server til Medal of Honor. Vi er to stykker som skal kjøre ASE på samme linje fra nextgentel. Når jeg går inn på ASE og skal finne noen servere velger jeg spillet jeg vil spille, trykker "refresh" og voila'... ingenting skjer. Det er akkurat som om jeg ikke har noen nettforbindelse. Jeg vet jeg har det da jeg lett kan laste ned ting fra nett, eller surfe på internett. Han andre kommer seg fint inn og finner servere uten noen problemer. Vi har en 2Mb linje fra nextgentel. Håper noen kan svare meg på dette... Lenke til kommentar
Destro Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 hvilken proto kol kjører dere? jeg og broren deler isdn forbindelse der den ene har modemet og er "server" og pc står koblet til via en hub jeg klarer å kjøre ASE uten problemer! håper dere finner ut hva som er galt kjører tcp/ip Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 Kjører tcp/ip ja... Problemet fiksa seg selv etter en aldri så liten restart...:smile: Jeg pleier bare restarte maskina når et program jeg installert ber om det... Ellers så står maskina sjelden avslått også så. Men jeg prøvde og voila'... Takk likevel. Men jeg stiller et aldri så liten fråga til. Hvis du skal legge til en Buddie, må han da være online på ASE for at jeg skal finne ham? Lenke til kommentar
Erad Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Det eneste buddyen du adder trenger å gjøre er å være på en spillserver som er i eye lista! da popper han/hun/den/det opp i buddy hjørnet, uansett! han/hun/den/det kan også spille spill som du ikke har og du kan likevel se han/hun/den/det, forutsatt att spillet støttes av eye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå