Ehcoj Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Fikk broren min til å kjøpe den i Tyskland, men sitter derfor dessverre igjen med tysk som operativspråk (engelsk var utsolgt). Noen måte å få dette over på engelsk eller i beste fall norsk? Loox N560 Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Tror ikke det lar seg lovlig gjøre. Jeg hadde en svensk Qtek9100. Dangaard kunne ikke laste noe nytt os til meg i allefall Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Eg mener å ha sett programvare som du installerer på disse som oversetter operativsystemet til ønsket språk. Disse koster penger, og eg husker ikke hvor eg fant disse. Dette fungerte på Windows CE 1 til 4, og Windows Mobile 2003SE. Etter det har eg ikke lett etter, eller sett det. Mulig eg fant det på Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 da må du ha ett skinprogramm som legger seg over gamleoset, det finnes det (ppx f.eks.) Evt du kan finne en måte å hacke inn dangardrommen. De klarte det med qtek s100 så søk litt etter den, dengang var det om å gjøre å bruke en htcrom for å få siste oppdatering av fw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå