Gjest medlem-82119 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Elkjøp tilbyr to ulike dvd opptagere jeg vurderer: LG r188h og Panasonic dmreh55ecs. Noen som har erfaringer med disse? Panasonic pleier gi ut rimelig stabile saker, men den mangler hdmi kontakt som lg har. Begge er 160 Gb. Ønsker å pause opptaket, ha menyer på norsk eller svensk, og være enkel i bruk. Link til panasonic modellen: http://www.panasonic.no/servlet/PB/menu/11..._l13/index.html Link til lg modellen: http://www.produktguiden.no/Listprices.asp?ID=352331 Edit: snakket med panasonic idag, og den har kun menyer på Engelsk, fransk og tysk. De som skal ha den MÅ ha på norsk eller svensk/dansk. så da blir det lg på meg! Endret 24. juli 2006 av medlem-82119 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Flyttes fra Annet om hardware til Video. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Ikke kjøp LG. De mangler den viktigiste funksjonen av alle. Muliget til å se på opptak som er i gang. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Ikke kjøp LG. De mangler den viktigiste funksjonen av alle. Muliget til å se på opptak som er i gang.Denne LG-maskinen har da Time Slip.... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Det er stor forskjell på Time Slip og mulighet å se opptak som er i gang (chase play). Prøv å start timeropptak kl 19.00 og kom hjem kl 19.10 for å prøve å se den samtidig som den tar opp. Det er ikke mulig. Timeslip funker bare når man sitter hjemme og manueltt starter en time slip session. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Pioneer sine harddisk-opptakere er også ganske så bra. Verdt en titt i hvert fall . Selv har jeg bestilt meg 540hs. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Det er stor forskjell på Time Slip og mulighet å se opptak som er i gang (chase play). Prøv å start timeropptak kl 19.00 og kom hjem kl 19.10 for å prøve å se den samtidig som den tar opp. Det er ikke mulig. Timeslip funker bare når man sitter hjemme og manueltt starter en time slip session. Ja, men du skrev: "Muliget til å se på opptak som er i gang." og det gjør LG-maskinen. Men det er riktig at du ikke har mulighet til å se timeropptak som er i gang. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Du kan heller ikke se vanlig opptak som er i gang. (starter du et opptak før du drar ut kan du ikke se på det når du kommer hjem hvis det fortsatt er i gang) Du kan kun se på forskyvde sendinger hvis du bruker time shift funksjonen. Timeshift er jo tross alt bare en slags pausefunksjon. (selv om man tar opp sendinger på harddisken med den, men det blir jo ikke liggende opptak i vanlig forstand på disken) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Du kan heller ikke se vanlig opptak som er i gang. (starter du et opptak før du drar ut kan du ikke se på det når du kommer hjem hvis det fortsatt er i gang) Nå har ikke jeg prøvd denne maskinen, men det står i bruksanvisningen at den kan det..... Det er mulig å spille av en tittel samtidig som den spilles inn.1. Start HDD-innspilling. 2. Trykk på PLAY. Avspillingen starter og innspillingen vil fortsette samtidig med avspillingen. Du kan bruke knappene PAUSE og SCAN for pause, skanne og sakte film under avspilling. 3. Trykk på STOP. Avspillingen vil da stanse og enheten går i innspillingsmodus. Merknader: Avspillingen kan ikke startes før det er gått 15 sekunder etter at innspillingen startet. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Da ser det jammen ut som LG har tatt seg sammen :-) Da trekker jeg mine utsagt tilbake. Den forrige generasjonen hadde nemlighet ikke muliget til dette.... Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Blir vel muligens litt offtopic dette da men... Hva er DV in? lite håp om at det er dvi Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 DV inngang for tilkobling av DV kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå