Phoncible Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Tenker å kjøpe meg en batteridrevet harddisk med minnekortleser, så jeg kan laste over bilder fra mitt minnekort når jeg er på tur og tar mange. Hvilke anbefales? Trenger ikke all verdens med plass, og vil heller ikke betale for mye ekstra for å få med skjerm. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det er viktig å oppgi om denne skal kunne vise rawbilder på skjermen, eller om du bare tar bilder i jpg. Hvis du bare tar bilder i jpg, er iPOD en grei løsning. Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 kommer til å ta mest raw, men er som sagt ikke avgjørende om den har skjerm eller ikke. har ipod, men hvordan mener du jeg skal få bildene fra kameraet over til ipodden? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Tror det er litt vanskelig med rawbilder og iPOD, uten at jeg vet noe om det. Du må uansett kjøpe et adapter. Det finnes mediaspillere som takler å vise raw, som f.eks. Epson sine. Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 om jeg bare hadde fått en måte å få filene over på ipodden så. får man kjøpt minnekortleser til apple-boksen? Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 fant belkin-adapteret. var såpass kostbart at jeg vil vurdere noe slikt istedet: http://www.fotovideo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=14039 andre alternativer? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Du finner billigere alternativer i databutikker på nettet, med samme funksjonalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå