Gå til innhold

Age of Conan får utgiver og ny dato (Multi)

Anbefalte innlegg

Vel, nå har de jo ikke ordrett sagt "begynnelsen av 2007", men de sa jo en gang at spillet ikke kom til å komme før 2007. Det sier jo du også. Du sier at den tredje luken var satt til Q2 2007, altså begynnelsen av 2007 (vel, egentlig litt mer mot midten).

6550777[/snapback]

Q1 - Januar, Februar, Mars

Q2 - April, Mai, Juni

Q3 - Juli, August, September

Q4 - Oktober, November, Desember

Så vil ikke si at Q2 er begynnelsen av 2007.

Og ut fra alt jeg har lest, sa de først Q2 2006, som fort ble Q4 2006, og nå fastsatt endelig som mars/mai 2007.

Ikke så mye å diskutere egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, nå har de jo ikke ordrett sagt "begynnelsen av 2007", men de sa jo en gang at spillet ikke kom til å komme før 2007. Det sier jo du også. Du sier at den tredje luken var satt til Q2 2007, altså begynnelsen av 2007 (vel, egentlig litt mer mot midten).

6550777[/snapback]

Q1 - Januar, Februar, Mars

Q2 - April, Mai, Juni

Q3 - Juli, August, September

Q4 - Oktober, November, Desember

Så vil ikke si at Q2 er begynnelsen av 2007.

Og ut fra alt jeg har lest, sa de først Q2 2006, som fort ble Q4 2006, og nå fastsatt endelig som mars/mai 2007.

Ikke så mye å diskutere egentlig.

6550839[/snapback]

Joda, sant nok, mars - mai er ikke Q2.. men lettere å si det på den måten ;)
Lenke til kommentar
De venter nok bare til WoW er helt død. Noe som sannsynligvis vil skje kort tid etter BC utgivelsen. Da vil alle flokke over til AoC, warhammer eller potbs.

6550010[/snapback]

Sikkert.. helt sikkert... :whistle:

6552763[/snapback]

Jeg håper virkelig ikke massene til WoW hopper over på dette spillet. Men jeg husker tidligere før beta stadier til WoW at vi var glade om spillet fikk et par hundre tusen spillere. Så skal desverre ikke se bort i fra at dette skjer. Tror mange vil hoppe over hvis AoC har samme styringsmekanisme som WoW..

Lenke til kommentar

Får håpe, og regner egentlig med, at ikke alle forlater WoW-skipet, nå som expansionpakka kommer så får dem jo litt mer å fikle med i Azeroth også.

Det er jo uansett noen flere interessante MMORPGs på vei (Vanguard, Darkfall, LOTR), så får håpe minst en av de får en litt mer voksen spillerbase en WoW, men det tror jeg alle gjør. WoW har et så utrolig barnslig preg, i motsetning til alle disse andre spillene.

Vel, kanskje LOTR får rimelig mange drittunger.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...