danfuruvarp Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei hvet ikke helt hvor jeg skal plante denne men gjør det her, Har et lite problem med oblivion der det står you are over encumbered, dette skjedde etter at jeg drepte en fyr og får nå ikke beveget med noen veier, kan noen hjlpe meg hva betyr dette? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Du har for mye vekt i inventory. Vekten for hvert enkelt item representeres ved tallene under fjærsymbolet. Du må kaste ut ting du ikke trenger, mener det er å dra det ut til venstre fra inventory. Endret 24. juli 2006 av WizendraW Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Du holder inne shift og trykker på det du vil ha bort. Da dropper du det. Står forøvrig sticky om dette. FAQ Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 tusen takk for hjelpen er ganske håpløs på dette spillet enda. :!: Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Denne tråden høyrer heime under "Spillforum - for de mest omdiskuterte > The Elder Scrolls". Sidan trådstarter alt har fått svar stenges tråden. For framtdige spørsmål er et lurt å sjekke ut stickyen i Elder Scrolls-kategorien. Der får du svar på det meste. Søking kan og gi deg svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg