Joachim_F Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Valve har lansert en video av Half-Life 2: Episode 2, samtidig som de fabelaktige romskipspillene X2 og X3 har blitt lansert over Steam. Les mer Lenke til kommentar
kosh Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Valve har lansert en video av Half-Life 2: Episode 2, samtidig som de fabelaktige romskipspillene X2 og X3 har blitt lansert over Steam. Les mer 6546891[/snapback] Ser lekkert ut, ryktes om mange bugs men kan ha blitt mer stabilt siden det vart lansert. Men ønsker meg meir et spel ala Wing Commander / Independence War enn Privateer som X3 er... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Sjangeren sliter litt for tiden, men vi har i det minste Dark Star One, som kommer i august. Det kan kanskje være noe for deg. Vi har demo på Gamer.no. Selv opplevde jeg ikke mye bugs med X3, faktisk synes jeg det var overraskende problemfritt til å være så stort og omfattende. Men det kan jo være jeg var heldig. Lenke til kommentar
The Big Thing Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 i omtalen av X3 står det att du bare kan glemme å spille dette uten manualen. så får du noe manual når du laster det ned over steam? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Det går jeg ut i fra. Sannsynligvis kommer den kun som en PDF-fil. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) i omtalen av X3 står det att du bare kan glemme å spille dette uten manualen.så får du noe manual når du laster det ned over steam? 6547738[/snapback] Det gjør du! Høyreklikker du på spillet i listen får du opp to valg som heter "View the X3 Quickstart" og "View player manual". Førstnevnte åpner en pdf-fil på PCen din som er lastet ned, sistnevnte åpner en pdf-fil i browseren din hos Steam. Hvis du har spilt X² og kan det bra, så bør du ikke ha alt for mye problemer med X³ uten manualen. Spillet har en ganske god interaktiv hjelpefunksjon in-game. Jeg kjøpte X³ right away, har siklet lenge etter det! Jeg har ventet med kjøp på grunn av prisen og kopibeskyttelsen, men ettersom begge delene her er bedret betraktelig, så jeg ingen grunn til å vente lenger. Jeg mener - 120 kroner for et slikt spill som dette? Det er ingenting i det hele tatt. Endret 24. juli 2006 av MiSP Lenke til kommentar
kosh Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Sjangeren sliter litt for tiden, men vi har i det minste Dark Star One, som kommer i august. Det kan kanskje være noe for deg. Vi har demo på Gamer.no. Selv opplevde jeg ikke mye bugs med X3, faktisk synes jeg det var overraskende problemfritt til å være så stort og omfattende. Men det kan jo være jeg var heldig. 6547112[/snapback] Har spilt demoen. Men Darkstar One er vel egentlig Freelancer modifisert litt? Lenke til kommentar
kosh Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Får vel ta en kikk på det Spørs kva laptoppen takler... Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Er det noen multiplayer-støtte til dette spillet da? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 skulle kjøpe X2 da det var veldig billig. men steam godkjenner ikke kortet mitt. Lenke til kommentar
The Big Thing Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 i omtalen av X3 står det att du bare kan glemme å spille dette uten manualen.så får du noe manual når du laster det ned over steam? 6547738[/snapback] Det gjør du! Høyreklikker du på spillet i listen får du opp to valg som heter "View the X3 Quickstart" og "View player manual". Førstnevnte åpner en pdf-fil på PCen din som er lastet ned, sistnevnte åpner en pdf-fil i browseren din hos Steam. Hvis du har spilt X² og kan det bra, så bør du ikke ha alt for mye problemer med X³ uten manualen. Spillet har en ganske god interaktiv hjelpefunksjon in-game. Jeg kjøpte X³ right away, har siklet lenge etter det! Jeg har ventet med kjøp på grunn av prisen og kopibeskyttelsen, men ettersom begge delene her er bedret betraktelig, så jeg ingen grunn til å vente lenger. Jeg mener - 120 kroner for et slikt spill som dette? Det er ingenting i det hele tatt. 6547878[/snapback] Da er saken biff. detta skall kjøpes! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Er det noen multiplayer-støtte til dette spillet da? 6548421[/snapback] Kun singleplayer. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Joda, X3 skal kjøpes. Jeg elsket demoen, men har ikke fått somlet meg til å kjøpe spillet enda. Men til denne prisen er det jo ingen ting å lure på, så her er det bare å kjøpe & laste ned! Jeg gleder meg forøvrig noe sinnsykt til det Portal-spillet. Ta en kikk på videoen hvis dere ikke har gjort det alt (link), det ser jo sinnsykt rått ut. Lenke til kommentar
The Big Thing Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Dette var ett vanskeli spill:P Jeg har nå hvert og kjøpt noen varer som jeg skall selge. Men hvordan selge ting? jeg trykker på trade men ser ikke noe selge knapp. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Dette var ett vanskeli spill:P Jeg har nå hvert og kjøpt noen varer som jeg skall selge. Men hvordan selge ting? jeg trykker på trade men ser ikke noe selge knapp. 6556965[/snapback] Les manualen. Lenke til kommentar
The Big Thing Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Dette var ett vanskeli spill:P Jeg har nå hvert og kjøpt noen varer som jeg skall selge. Men hvordan selge ting? jeg trykker på trade men ser ikke noe selge knapp. 6556965[/snapback] Les manualen. 6556975[/snapback] Glemte å skrive att jeg har lest der men har ikke funnet det enda. så vær så snill og forklar det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg