abene Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Den norske søketjenesten Sesam tilbyr nå søk i blogger. Forløpig skal tjenesten indeksere rundt 17 000 blogger. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Dei har litt av ein jobb foran seg. Spesielt visst dei skal finne alle bloggane som er på engelsk. Lenke til kommentar
rornes Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Sesams søkemotor stinker bigshit fra før. Indekseringen er ikke logisk, og kan ikke brukes til noe som helst. Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 hehe....har en kompis som har sommerjobb i Fast. Nå vet jeg hva han har brukt sommeren på. Betatesting! Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Dei har litt av ein jobb foran seg. Spesielt visst dei skal finne alle bloggane som er på engelsk.6547541[/snapback] Om jeg får lov til litt egereklame/HWB-reklame så var dette nevnt i en First Tuesday-artikkel (under seksjonen "Michael Rohde") der det nevnes at dette var på vei og at det er hjemmemarkedet de er ute etter. Sikter de inn globalt, betyr det at de tar opp kampen med Google, og det er vel ikke helt enkelt. Når det er sagt, så er dette like fullt en imponerende sak å bite over. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Er det derfor det nå er en Sesam-søk greie på HW-sidene? Jeg har tidligere jobbet i Eniro, så jeg er vel litt biased, men jeg liker heller ikke Sesam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå