jjjhhhsss Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei, jeg skal ha ny mobbe, og jeg er litt i tvil om hvilken. Kriterier er WLAN og Bluetooth. Derfor har jeg funnet ut at det blir enten Qtek S200 eller SE P990. Hva er deres meninger? Andre telefoner å vurdere? Pris betyr ingenting. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 jeg hadde personlig gått for SE da jeg ikke har brukte Qtek før, hehe det var min mening. litt tynt kanskje.. men har du sett på qtek 9100 da? Lenke til kommentar
jjjhhhsss Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 jeg hadde personlig gått for SE da jeg ikke har brukte Qtek før, hehe det var min mening. litt tynt kanskje.. men har du sett på qtek 9100 da? 6546992[/snapback] Jeg holder også en knapp på P990, bruker P900 nå for tiden. Men den kommer jo aldri Har vurdert Qtek 9100, fattern bruker den. Syns S200 er finere og litt greiere størrelse. Hmm hadde P990 vært i hyllene nå hadde jeg nok kjøpt den... Må-ha-mobbe! NÅ! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg syns at 9100 ser mye finere ut enn P990.. Syns P990 er så klumpete med det folde tastaturet og sånn :/ Jeg ser også på en PDA for tia, tror jeg går for 9100.. den ser ivertfall ganske grei ut.. Syns det er litt kjedli med S200 at den ikke har tastatur, for da hadde det blitt den.. Men det som er med P990 er at den får 3G, noe verke 9100 eller s200 har.. Så det blir litt sånn smak og behag spør du meg Lenke til kommentar
haakie Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Du burde absolutt velge Qtek S200, den er best!! I Windows Mobile/CE som følge mer som OS har man tusenvis av ting man kan gjøre, man kan innstalere programmer, feks : TCPMP som er en media avspiller (wmp er ikke noe bra) der man kan streame Video, Musikk, Bilder og TV fra pcn via EDGE/GPRS/WLAN i superkvalitet (bruk programmetOrb - www.orb.com) . Man kan synkonisere den mot email, intrnett sider, WMP osv... Du har så utrolig mange muligheter. Men man må bruke litt tid på å sette seg inn i den, hvis du ikke liker litt avanserte ting så er den ikke så bra for deg. Men i hvertfall så anbefaler jeg deg å kjøpe S200 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Du burde absolutt velge Qtek S200, den er best!! I Windows Mobile/CE som følge mer som OS har man tusenvis av ting man kan gjøre, man kan innstalere programmer, feks : TCPMP som er en media avspiller (wmp er ikke noe bra) der man kan streame Video, Musikk, Bilder og TV fra pcn via EDGE/GPRS/WLAN i superkvalitet (bruk programmetOrb - www.orb.com) . Man kan synkonisere den mot email, intrnett sider, WMP osv... Du har så utrolig mange muligheter.Men man må bruke litt tid på å sette seg inn i den, hvis du ikke liker litt avanserte ting så er den ikke så bra for deg. Men i hvertfall så anbefaler jeg deg å kjøpe S200 6549395[/snapback] Men er ikke konseptet akkurat det samme på Qtek 9100 da, bare at den har tastatur? Hvis det er samme OS på den, så er det vel mer praktisk å kjøpe den med tastatur? Men men, smaken er som baken ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå