Urfe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Sliter med følgende: Har kun en IDE-kontakt på HK og har kjøpt CF-adapter Denne adapteren er ment for å plugge rett i kontakten på HK, jeg må ha den på kabel for å kunne bruke dvd-brenner samtidig. Problemet er bare at en IDE-hun passer dårlig inni IDE-hun. Noen tips til hvordan jeg kan få skjøtet disse sammen? Prøvde med pinner fra en gammel harddisk, men de ble for korte, fikk ikke kontakt. Endret 24. juli 2006 av Urfe Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Blir vel speilvendt da ... Er vel denne 'du' skulle ha hatt. IDE to Compact Flash Adapter with Bracket Den har kabel tilkopling ser det ut som .. slik at den kan være koplet på 'samme kabelen' du har til DVDen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Kanskje det er meningen at det ikke skal være mulig å sette den på kabel. Hvis den ikke har instilling for master/slave, så er det jo ikke mulig å sette den på kabel uansett. Har den instilling for master/slave? Lenke til kommentar
Urfe Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Ja den har jumper 1-2 Master/single 2-3 Slave Finner ikke slik med kabeltilkobling på norske webshopper. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Med den saken der må du jo inni kabinettet for å koble til kortene dine. Korfor iallverden kjøpte du ikkje en slik? Det er jo mye enklere og bedre Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Med den saken der må du jo inni kabinettet for å koble til kortene dine. Korfor iallverden kjøpte du ikkje en slik? Det er jo mye enklere og bedre 6548872[/snapback] Tror nok har kjøpte den for å lage en liten PC med begrenset plass til harddisk, slik at han bruker et CF-kort istedetfor en HD. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det tenkte ikkje eg på. Hørets veldig fornuftig ut når du sier det Lenke til kommentar
Urfe Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Sender tilbake adapteren jeg har og kjøper denne fra Sveits. 14 USD inkl. frakt, nesten 1/3 av hva den andre kostet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå