BlackDavyCash Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei alle sammen! Jeg skal kjøpe meg en pc nå om 2 uker, og lurte på om noen visste om noe bra oppsett etc for 13-15k? Hvis noen kunne ha satt opp noen systemer som egner seg for Gaming hadde det vært knall=) Mvh Cecilie Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hva trenger du? Skjerm? Tastatur og mus? Høytalere? Skal nok ikke være noe problem å finne en fin løsning om du kan begrense mulighetene våre litt. Med fare for å tråkke i salaten så tror jeg heller ikke det skal være problem for en jente å få hjelp her inne. Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Hvilke spill skal du spille? skal du bruke tunge programmer? Det er ting som er greie og vite for og få et best mulig oppsett Reidar Endret 24. juli 2006 av radier999 Lenke til kommentar
BlackDavyCash Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Hvilke spill skal du spille? skal du bruke tunge programmer? Det er ting som er greie og vite for og få et best mulig oppsett Reidar 6546991[/snapback] Jeg spiller Wow, og vil ha en Pc som takler fremtidige spill bra:) www.burningsea.com og etc^^ Hilsen Cecilie Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg spiller Wow, og vil ha en Pc som takler fremtidige spill bra:) Siden du spiller, går jeg uti fra at du har Skjerm, mus, tast osv? Hva er det du trenger hovedsakelig? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei! Her er et forslag: Spillepc 10k (AM2) Om du ønsker, legger du til skjerm. Om du vil ha bedre skjermkort så kjøp et GeForce 7950GX2. Eventuellt kan du bytte ut cpu og hovedkort til Conroe om ønsket. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå