Gå til innhold

Selge Z-5500, kjøpe Gigaworks S750, verdt det?

Anbefalte innlegg

Har nå hatt Logitech Z-5500 i ett år og begynte å tenke på å få en liten "forandring" med lyden på pc høytalerne.

Er en som vil kjøpe mine ett år gamle høytalere for 2000,-. Jeg betalte 2695,25,- nøyaktig for de nye :)

Å da har jeg sett litt på Creative's GigaWorks S750. De koster på det billigeste rundt 3700-3800,- (inkl. porto), av de som har varen på lager.

Det vil si at jeg må ut med 1700,-. Er det verdt investeringen? Noen som har noen erfaringer med begge eller Gigaworks?

Har jo lest en del tester, og de får bra karakter, men har ikke sett noen der de sammenlignet de to.

Takk på forhånd :)

EDIT: Har forresten Creative SB Live! lydkort nå(Liker det ikke no særlig), forslag til nytt? Max 500,-.

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det eneste du ville kunne hente av lyd i gigaworks settet vil være en strammere og mer definert bass. Logitech syntes jeg har en alt for romlete og "hissig" bass. Ellers tror jeg gigaworks spiller en del høyere, hvis dette har noen betydning. Ellers holder nok logitech settet ditt en stund til. Tror du bør se an bruksområdet ditt. Kanskje du bør legge pengene i ett nytt lydkort istedet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...