Zaimmer Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Hei! De siste dagene har jeg merket at skjermkort tempen har gått opp fra 52C til 58C bare når windows er på og bare står der å "slenger" og 62-64C når jeg spiller på mitt XFX 7600GT. Jeg vet det er innen "sikker temp" område, men jeg lurer på om hvorfor den har gått opp så mye. Fins det måter å få kjølt den på? Takker for svar! Zaimmer Edit: Kan dere anbefale noen gode kjølere til skjermkort som ikke koster flesk? (og som ikke lager aalt for mye lyd) Endret 24. juli 2006 av Zaimmer Lenke til kommentar
BKB Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Tja.. sommervarme? støv i ribbene? Seinest i går måtte jeg rense skjermkortkjøleren. Fant ut at det var et bra lag med tjærefylt støv (ja jeg er storrøyker) imellom alle rillene på kjøleren. Sank fra 59 til 47 grader idle Edit: (Har et Leadtek 6600GT kort) Endret 24. juli 2006 av BKB Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 en venn av meg har et xfx 6800gs pciexpress skjermkort, når han spilte så var gradern rundt 115C å det kom artifacts så vi tok å skrudde av plata som er oppå ribba å der lå så og si halve sove rommet hans, hybelkaniner osv. tok dette bort å tempen sank ned til 49C Lenke til kommentar
Zaimmer Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Takker for svar! Jeg tok av kjøleren, tørket av det som var av "støv" (så å si ingen ting) og tempen gikk ned til 51C. (kan være det at jeg har sidedøren av på kabinettet) Men takker for svar. Endret 24. juli 2006 av Zaimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå