BigJaffa Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Er det nokon som veit om nokon gratis program som eg kan lage musikk med? Eg må kunne lage musikken meg tastaturet og det må vere lett å bruke.. IKKJE DEMO! Endret 24. juli 2006 av BigJaffa Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 nokon som kan hjelpa meg her? Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Når du sier "lage musikken med tastaturet", mener du at du vil kunne bruke tastaturet som et keyboard da? Som i FL-Studio? Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Jeg bruker Cantabile, primært for å spille VSTi i realtime via et midi-keyboard, men du kan også bruke tastaturet. Den gir deg også muligheten til å sende midi-signalene til hvilken som helst midi-modul (lydkort, synthmodul/synth e.l.) og du kan sikkert rute signalene internt til et sequencerprogram e.l. Har i tillegg innebygd midi-sequencer og wave-recording hvis du ikke bruker et annet program til dette allerede. Det er gratis... (helt genialt program forresten) Edit: Ser at jeg kanskje ikke fikk helt med meg hva du var ute etter... Her er en lang liste med gratis musikkprogrammer, finner sikkert noe du kan bruke der hvis du er ute etter multitrack sequencer, daw elns. Hvis ikke programmet du finner har innebygd mulighet til å bruke tastaturet som piano-keyboard så kan du altså bruke det i kombinasjon med Cantabile. Endret 24. juli 2006 av Rincewind76 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Alle trackere er basert på at man skal bruke tastaturet som keyboard. Bruker modplug tracker. Opensource prog, du finner på modplug.com Lenke til kommentar
oddity Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det finnes et par vst plugins som gjør den jobben. Kommer bare på mkey i farta: http://www.adbe.org/freebies/plugins/mkey.html - Den kan bruke i alle vst hoster. Jeg anbefaler deg å sjekke ut Phrazor som er på siste gratis beta-utave nå http://www.sonicbytes.com/phrazor/laboratory.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå