Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe

Anbefalte innlegg

Har nå kjøpt meg nytt skjermkort, så da var tiden inne for å kjøpe ny strømforsyning også. Spørsmålet da, er hva jeg skal kjøpe?

er det slik at alle strømforsyninger går om hverandre? eller må jeg kjøpe en som passer til min pc? (Dell 8100) 1,8Ghz 1Gb RAM ATI RadonX1600 Pro 512mb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå kjøpt meg nytt skjermkort, så da var tiden inne for å kjøpe ny strømforsyning også. Spørsmålet da, er hva jeg skal kjøpe?

er det slik at alle strømforsyninger går om hverandre? eller må jeg kjøpe en som passer til min pc? (Dell 8100) 1,8Ghz 1Gb RAM ATI RadonX1600 Pro 512mb

6546407[/snapback]

Kan kjøpe kva som helst psu du vil, men trur ikkje at dei passer så bra på Dell sine kabinetter...

Eg måte ta brekkjern og opne eit stort håll i Dell-Kabinettet for og få plass til nye strøforsyning :w00t:

Uansett hvilken som helst PSU du skal kjøpe, så ALDRI kjøp q-tec so om det smeller i universett...

Har selv sett på NorthQ som er ganske billigt, og dem skal vere av grei nok kvalittet, men er ikkje så veldig sikker sjølv..

Lenke til kommentar

Aldri kjøp deg et q-tec nei.

jeg fikk et gratis kabinett en gang med q-tec psu og jeg hadde aldri hørt noe om hvordan q-tec var intil jeg kom til diskusjon.no og kjønte at det var noe "drit" men det verste av alt var jo at jeg bygde en maskin med q-tec og etter jeg spilte på den i tja 14 dager så kom ikke noe på sjermen men maskina kjørte og etter det jeg harhørt så er det q-tec sin feil.

ambefaler og bruke litt penger i det for hvis du kjøper noe billig og har høy watt så er det drit

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...