Gå til innhold

Nokia 6280 eller W810i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt 6280 tidligere, men jeg vil nok anbefale W810i istedenfor selv om jeg ikke har brukt denne selv. Ting som er bedre på W810i som jeg kommer på i farten er: Bedre bilder, en mer komplett mp3-spiller og (på papiret) bedre batterikapasitet.

Jeg tror nok W810i er en generelt bedre telefon, såfremt du ikke har veldig lyst på Nokia, for da er 6280 og muligens 6233 alternativene.

Lenke til kommentar
Har bare på følelsen at 6280 "varer lengre"..

Hehe.. Blir nok W810i :)

6578157[/snapback]

Søk litt rundt på forumet, har sett mange som lurer på akkurat det valget. (Ikke ment som kritikk)

Virker som et vanskelig valg, men skjermen er jo et stort pluss på 6280.

Lenke til kommentar
Åssen minnekort bruker W810i da (orker ikke skjekke:P:P ) hehe men Mini SD minnekortene er billige da :) må ikke legge til mange hundrelappene for å få en minnebrikke på 256 eller 512 Mb da ;)

6610622[/snapback]

Den bruker nok et eller annet "memory stick"- kort. Synd. :( De er en del dyrere enn mini-sd. De kan man jo faa 1gb for litt over 200, hvis man er heldig.

Lenke til kommentar

Heldigvis får man 512MB minnekort med mobilen.

Batteritiden er veldig bra synes jeg. Hvis du bare hører på musikk på den (altså slår telefonen på i "Walkman-modus" kan batteriet holde veldig lenge. Lenger enn de fleste MP3-spillerene idag.

:)

Lenke til kommentar

Batteritiden er veldig bra synes jeg. Hvis du bare hører på musikk på den (altså slår telefonen på i "Walkman-modus" kan batteriet holde veldig lenge. Lenger enn de fleste MP3-spillerene idag.

6616565[/snapback]

He he, og hvor lenge er det?

Lenke til kommentar

6616565[/snapback]

He he, og hvor lenge er det?

6617175[/snapback]

Tror jeg har lest et sted at i Walkman-modus (med telefon avslått og sånn) så skal den kunne holde ut i 30 timer. På papiret hvertfall. Mener å huske jeg har lest det et sted. :)

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar
Tror jeg har lest et sted at i Walkman-modus (med telefon avslått og sånn) så skal den kunne holde ut i 30 timer. På papiret hvertfall. Mener å huske jeg har lest det et sted. :)

6617284[/snapback]

Det var i hvert fall tilfellet med w800i.

Lenke til kommentar

6617284[/snapback]

Det var i hvert fall tilfellet med w800i.

6617298[/snapback]

Ja det var sant. Men det er vel noenlunde samme med W810i vel? Har de ikke samme versjon av Walkman-msuikkavspilleren? Og samme type batteri?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...