eUnaas Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 hmm jeg har høytalere fra et surround anlegg (og sub-buffer) går det å koble disse til et surround lydkort? jeg har sett at de bruker de runde (hodetellefon pluggene) hva gjør jeg med dem? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Sjekk i manualen til lydkortet Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 nei du skjønner ikke. når du kjøper hiFI serio så er ikke de koblingene bak på høytalrene sånne runde (veit ikke hva de heter) det er to kobber kabler du putter inn i høytalrene og forstrekenen... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Du må nok koble lydkortet til sorroundforsterkeren din. Har aldri kjørt surround fra pc, men du må sikkert bruke digital ut eller 5.1 ut fra lydkortet. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 det som er tingen er at surround forsterkeren min gikk til ¤"#¤!# for noen uker siden. På rep sa de at det kostet rundt 2000 å reparere den. noe jegi kke har penger til. så jeg ser etter andre løsninger. så nå sitter jeg her med 7høytalrere og en surbuffer... og ikke noe lyd... :sad: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Du må nok gjennom en forsterker, du kan ikke drive høyttalerne med lydkortet. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Vis du har hatt forsterker så sjønner du da at du ikke kan koble rett til lydkort. Var litt av noen rare navn på subben oxo. SLUTT Å KØDD!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå