PHdZ Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Veit ikkje om det er riktig plass å legge dette men leikte litt med Photoshop og dette blei resultatet: Eg har tatt deler fra K800i, W700i, K610i (kun internett symobolet på venstre knapp) og W810i og et bilde av Everest. Visst eg kunne bestemt spesefikasjonene på K830i ville det blit 3,2 megapixel's kamera, Memory Stick Duo, MP3 spiller, 3G, EDGE, NetFront leser, Bluetooth 2, 512 MB internmine, og masse meir. Synd det er eg som har lagd den og sikkert aldri kommer da . Eg endra også fargene på W700i til kvit og svart: Eg er best fornøyd med den kvit W700i og K830i, dei såg mest ekte ut . Men ka synst dere, blei det bra? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 hehe.. Flott arbeid! Så veldig bra ut. Den øverste så veldig kul ut. Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Utrolig kjedelig, men bra jobbet. Ser ekte og fine ut alle sammen. Ville dog heller sett noen mer kreative. Mer av ditt eget og mer fantasi. Ikke bare nye deksler på eksisterende telefoner, som SE allerede gjør for mye av Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Utrolig kjedelig, men bra jobbet. Ser ekte og fine ut alle sammen. Ville dog heller sett noen mer kreative. Mer av ditt eget og mer fantasi. Ikke bare nye deksler på eksisterende telefoner, som SE allerede gjør for mye av 6547344[/snapback] Så god på Photoshop er eg nok ikkje enda , men kan nok alltid prøve, kanskje det snart kommer bilde av ein heilt rå mobil i denne tråden . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå