xzibiz Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Lurte på å kjøpe dette hovedkortet:: Abit Fatal1ty AN9 32X samen med AMD Athlon 64 X2 5000+ 2.6 GHz.. Men så såg eg på denne sida til abit: abit fatal1ty AN9 32X. Her står det at det bare støtter cpu med 2 GHz system bus. Vil det sei at det ikkje støtter den cpu'en eg har valgt med 2.6 GHz ?? Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 er vel lurest å kjøpe den nye til intel nå da. dobbelt så billig som amd og en del raskere også, core duo 2 conroe eller hva fean den heter Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Jodå.. Hadde Asus P5N32 SLI Deluxe, med intel P D 3,4GHz.... Den funka i sann ca ei vega.. Då ville den ikkje boote lenger.. Så fekk eg besjed om at det hk eg kjøpte ikkje støtter den nyeste type intel P D prosessor som eg kjøpte. Så har eg sent det inn te komplett. Så tenkte eg heller ville prøve amd am2. Det er jo ennå stive priser på Intel Core 2 Duo. Men liksom trenger bare svar på spørsmålet eg.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 'cpu med 2 GHz system bus' referert her betyr hypertransport = 2000 MT/s . Det er HT bussen mellom chipset og cpu , ikke cpuens kjernefrekvens. Klipt ut fra Abits produktside : Supports Socket AM2 Processor with 2GHz system bus using Hyper Transport™ Technology . 'Vil det sei at det ikkje støtter den cpu'en eg har valgt med 2.6 GHz ??' Jo den støttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå