corcky Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 Må si jeg begynner å bli skuffet over mobilen nå. Hver gang jeg mottar en sms, henger mobilen seg.(må starte på nytt) Det samme skjer når jeg prøver å komme inn på mms menyen, mine snaveier, wap-tjenester, kommunikkasjon. Mistenker at det er noe galt med mobilen min. Det skal vel ikke være slik? Har sendt mail til komplett og spørt hva jeg bør gjøre. Men kan vel ta sin tid før de svarer. Hva bør jeg gjøre? Har forøvrig prøvd 2 forskjellige sim kort. (netcom/telenor) Lenke til kommentar
Asterix74 Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Kan sikkert få en billig T68i på svartemarkedet i oslo om dagen! Den er isåfall min, ble frastjålet min kjære, uforsikrede mobil etter få uker! Men til spm ditt, det er ikke riktig at den skal henge seg opp, jeg hadde bare min i noen uker, men fikk testet den skikkelig og nei den låste seg aldri og den hang heller ikke, var litt treg på lange sms mld men ellers en topp mobil! Få oppgradert software på den, dette gjøres gratis på en så ny mobil! Jeg derimot må bare spare opp nye 4.000,- for å skaffe en ny, og forsikre denne!!! *snufs* [ Denne Melding var redigert av: Asterix74 på 2002-10-20 11:32 ] Lenke til kommentar
bertie Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Den skal ikke låse seg slik hvertfall... Det kan være du har en gammel software i telefonen. Husker ikke akkurat nå hva du gjør for å se hvilken versjon du har, men etter at jeg oppgraderte min telefon til siste(dette var i juli), var det som å få en ny telefon. Om ikke så veldig lang tid skal det visstnok komme enda flere funksjoner også. (wap 2.0 og noe andre greier). Man får oppgradert telefonen gratis i ett år tror jeg det var. Står liste hvis man søker på http://www.digi.no http://www.esato.com er en bra side for T68-eiere... bertie Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Noen som vet om det finnes en plass der man kan laste ned bruksanvisningen til T68i? Har en fåreskalle av en sønn, som har rotet den bort. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 13:40, skrev engen:Har en fåreskalle av en sønn, som har rotet den bort. hehe.. ungdommen nu til dags. :smile: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Kina Bill: 16 timer igjen og £110 21 timer igjen og £112 30 timer igjen og £87 45 timer igjen og £1.99 Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 13:40, skrev engen:Noen som vet om det finnes en plass der man kan laste ned bruksanvisningen til T68i? Har en fåreskalle av en sønn, som har rotet den bort. Slikt finner du stort sett på produsentens hjemmeside, i dette tilfelle på sonyericsson.com URL direkte til supportsiden til T68i er: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?templa...D_VPF&noredir=1 Håper dette hjelper! :smile: Lenke til kommentar
corcky Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Mobilen blir nå sendt tilbake til komplett. Pengene skal brukes på hardware til maskinen. Kanskje Radeon 9700? :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-22 01:19, skrev JohndoeMAKT:Kina Bill:16 timer igjen og £110etc.. har pent lite å si.. noen kan komme og by 300£ helt på slutten av auksjonen. Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Noen plass på internett jeg kan laste ned logoer/ringetoner? Du får farge og svarthvit logoer på http://cool.no/ems Lenke til kommentar
corcky Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 Hjelper desverre lite nå, da det var feil på mobilen og jeg har sendt den tilbake. :sad: Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Lastet ned et program kalt "sony ericsson mypictures". Som er et program som gjør at man kan kopiere enten rett fra PC-skjermen, eller importere fra en bilde fil, og inn som bakgrunnsbilde på mobben. Overføringen går via. infrarød eller bluetooth . Hvor finner man det programmet her da? Har T68i selv, helt ny, og den er ikke treg i det heletatt, mye raskere en gamle T39. Men jeg liker ikke tastene, de høres ut som et maskingevær når man skriver :sad: -Savner T39 litt der... Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 15:51, skrev corcky:Hjelper desverre lite nå, da det var feil på mobilen og jeg har sendt den tilbake. :sad: Leste det.. :sad: Men fikk du ikke en ny en da, for det må jo ha vært en feil.. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg får pengene tilbake. Fant ut at jeg ikke trenger en så "proff" telefon og ville derfor ha pengene returnert. Pengene skal brukes på ny hardware. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå