Gå til innhold

Ny mobil (t68i)

corcky

Anbefalte innlegg

Må si jeg begynner å bli skuffet over mobilen nå.

Hver gang jeg mottar en sms, henger mobilen seg.(må starte på nytt)

Det samme skjer når jeg prøver å komme inn på mms menyen, mine snaveier, wap-tjenester, kommunikkasjon.

Mistenker at det er noe galt med mobilen min.

Det skal vel ikke være slik?

Har sendt mail til komplett og spørt hva jeg bør gjøre. Men kan vel ta sin tid før de svarer.

Hva bør jeg gjøre?

Har forøvrig prøvd 2 forskjellige sim kort.

(netcom/telenor)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan sikkert få en billig T68i på svartemarkedet i oslo om dagen! Den er isåfall min, ble frastjålet min kjære, uforsikrede mobil etter få uker!

Men til spm ditt, det er ikke riktig at den skal henge seg opp, jeg hadde bare min i noen uker, men fikk testet den skikkelig og nei den låste seg aldri og den hang heller ikke, var litt treg på lange sms mld men ellers en topp mobil! Få oppgradert software på den, dette gjøres gratis på en så ny mobil!

Jeg derimot må bare spare opp nye 4.000,- for å skaffe en ny, og forsikre denne!!! *snufs*

[ Denne Melding var redigert av: Asterix74 på 2002-10-20 11:32 ]

Lenke til kommentar

Den skal ikke låse seg slik hvertfall... Det kan være du har en gammel software i telefonen. Husker ikke akkurat nå hva du gjør for å se hvilken versjon du har, men etter at jeg oppgraderte min telefon til siste(dette var i juli), var det som å få en ny telefon.

Om ikke så veldig lang tid skal det visstnok komme enda flere funksjoner også. (wap 2.0 og noe andre greier).

Man får oppgradert telefonen gratis i ett år tror jeg det var. Står liste hvis man søker på http://www.digi.no

http://www.esato.com er en bra side for T68-eiere...

bertie

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-20 13:40, skrev engen:

Noen som vet om det finnes en plass der man kan laste ned bruksanvisningen til T68i? Har en fåreskalle av en sønn, som har rotet den bort.

Slikt finner du stort sett på produsentens hjemmeside, i dette tilfelle på sonyericsson.com

URL direkte til supportsiden til T68i er:

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?templa...D_VPF&noredir=1

Håper dette hjelper! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Lastet ned et program kalt "sony ericsson mypictures". Som er et program som gjør at man kan kopiere enten rett fra PC-skjermen, eller importere fra en bilde fil, og inn som bakgrunnsbilde på mobben. Overføringen går via. infrarød eller bluetooth
:grin:
.

Hvor finner man det programmet her da?

Har T68i selv, helt ny, og den er ikke treg i det heletatt, mye raskere en gamle T39.

Men jeg liker ikke tastene, de høres ut som et maskingevær når man skriver :sad: -Savner T39 litt der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...