Gå til innhold

Ny mobil (t68i)

corcky

Anbefalte innlegg

Henta denne mobilen på posten for vel 30min siden.

Må si at den var meget liten og lett. Hadde en 3310 før. :smile: lol :lol:

Har satt den på lading. Men i manualen står det ingen ting om hvor lenge den bør lades første gang. Noen som vet?

Gleder meg som en unge til å ta den i bruk. :smile:

Skal ha et nytt hk når MSI slipper et Nforce2 hk med bluetooth slik at overføring mellom pc-mobil går som sn lek.

Noe jeg bør gjør før jeg tar den i bruk?

Innstillinger++

MVH en lykkelig eier av (Sony) Ericsson t68i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en vanlig mobiltelefon bør stå til lading i minst 16 timer hvis du vil ha fullt utnytte av batteriet.. Dette kalles da SuperCharging og brukes for nye telefoner.. husk at du ikke får full kapasitet før etter et par tre ladinger.. og vær forberedt på å bli litt skuffet.. t68i er en flott telefon, men den er SEIN.. følelsen av å kjøre XP på en 486 kommer meg i minnet der.. men gratulerer uansett. :smile:

Lenke til kommentar

Om den er "sein" bryr jeg meg lite om. :smile: Så lenge den har alle+++ funksjoner som jeg kommer til å få bruk for+liten og lett gjør dette til den perfekte mobilen for meg.

Liker ikke de nye telefonene til Nokia. (Store og klumpete.)

Greitt, da lader jeg mobilen i 16 timer.

Lenge å vente da!! men men :smile:

Lenke til kommentar

6510 ja, flott den. Er det noe forskjell på den og 8310 uten om radio?

et som mangler på Ericsson t68i. (som jeg kommer på i farten) må være polyfoniske ringetoner. Fjortiss? Ja, men stilig er det alikevel. :smile:

En av grunnene til at jeg valgte Ericcson er at Nokia har litt for høy feilprosent på sine mobiler.

Begge mine 3310 mobil telefoner har blitt ødelagt i løpet av et halvt år av ukjente årsaker.

Lenke til kommentar

Forskjellen i designet er at 6510 er en millimeter tykkere enn 8310.

På 6510 kan du ikke laste ned ekstra nivåer og sende inn toppscore på club nokia, det er Wap v1.1 mot Nokia 8310 sin v1.2.1, kalenderen er forandret og du kan ha 500 notater (250 på 8310), det er stereo radio (8310 har mono), og du har elektronisk lommebok som 8310 ikke har.

Du kan ikke skifte deksel på 6510. Den siste tingen som er forskjellig som jeg husker, er at navnet på den som sender melding står øverst i meldingen istedenfor nederst som på 8310.

Lenke til kommentar

Jeg må bare si at T68i`n er en konge mobil. Kjøpte en for en uke siden, og det er en ***** deilig mobil :smile:. Mye bedre kvalitet enn den Nokia display dritten. Lastet ned et program kalt "sony ericsson mypictures". Som er et program som gjør at man kan kopiere enten rett fra PC-skjermen, eller importere fra en bilde fil, og inn som bakgrunnsbilde på mobben. Overføringen går via. infrarød eller bluetooth :smile:.

Anbefales på det groveste :grin:, vant TV2 testen gjorde den og.

One Aim

The challenge...

to bring a dream to life.

-------Panasonic Toyota Racing-------

tf102.jpg

[ Denne Melding var redigert av: MrA| på 2002-10-18 18:56 ]

Lenke til kommentar

Den 2002-10-18 18:55, skrev MrA|:

Anbefales på det groveste :grin:, vant TV2 testen gjorde den og.

Gjør oppmerksom på at det var den gamle modellen.(t68) Som vant TV2 testen. Som alle vet støtter Ericsson t68i MMS, noe t68 også gjør ved en software oppgradering.

Er meget fornøyd med mobilen jeg også. Selv om jeg ikke har prøvd den enda. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-18 19:10, skrev corcky:

Er meget fornøyd med mobilen jeg også. Selv om jeg ikke har prøvd den enda. :smile:

Da må det pokker meg være bra saker :grin:

Ser Telebutikken selger den for 3186,- med Talk abonnement fra Netcom (3986,- uten) . Noen som har den enda billigere?

Rune.

[ Denne Melding var redigert av: Kina bill på 2002-10-18 19:38 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-18 19:52, skrev JohndoeMAKT:

Ebay.co.uk seller den til ca £100-150, + £8 i porto og forsikring. :smile:

Halla :smile:

Mener du at jeg kan få denne telefonen fra england for langt langt under utgående pris av hva Ericsson skal ha fra fabrikk. Kult det, men fant ikke noen slike priser du refererer til på ebay.uk. Det finnes jo auksjoner hvor prisen sef. er lavere i utgangspunktet, men det var ikke noen -Buy It Now- pris som jeg fant til den du nevner dessverre.

Om du sier jeg kan få den (unlocked) så billig som £100 - 150 så er jeg evig takknemlig om du kan komme med en link til selger.

Rune.

Lenke til kommentar

Den 2002-10-18 19:10, skrev corcky:

Quote:

Den 2002-10-18 18:55, skrev MrA|:

Anbefales på det groveste
:grin:
, vant TV2 testen gjorde den og.

Gjør oppmerksom på at det var den gamle modellen.(t68) Som vant TV2 testen. Som alle vet støtter Ericsson t68i MMS, noe t68 også gjør ved en software oppgradering.

Oi visste ikke det :smile:, flaks at jeg ikke kjøpte den T68 greia da... men MMS er ikke SÅ bra da. Skikkelig skrap syntes jeg as.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-18 19:52, skrev JohndoeMAKT:

Ebay.co.uk seller den til ca £100-150, + £8 i porto og forsikring. :smile:

Quote:

Om du sier jeg kan få den (unlocked) så billig som £100 - 150 så er jeg evig takknemlig om du kan komme med en link til selger.

Rune.

Dere må være oppmerksom på at de kanskje benytter andre språkpakker på telefonen i utlandet... dvs ikke norsk språk eller T9... (Det gjør i hvertfall Nokia)

<!-- BBCode u2 Start --><A class="postbody" HREF="Http://flash.to/nokia" TARGET="_blank">www.NokiaMobil.tk</A><!-- BBCode u2 End -->

[ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-10-19 00:22 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-18 18:37, skrev YBD:

Forskjellen i designet er at 6510 er en millimeter tykkere enn 8310.

På 6510 kan du ikke laste ned ekstra nivåer og sende inn toppscore på club nokia, det er Wap v1.1 mot Nokia 8310 sin v1.2.1, kalenderen er forandret og du kan ha 500 notater (250 på 8310), det er stereo radio (8310 har mono), og du har elektronisk lommebok som 8310 ikke har.

Du kan ikke skifte deksel på 6510. Den siste tingen som er forskjellig som jeg husker, er at navnet på den som sender melding står øverst i meldingen istedenfor nederst som på 8310.

Må nok rette deg på endel punkter:

- Hverken 8310 eller 6510 har stereolyd - De har begge mono, men med 'stereo'-handsfreeset, for å la brukeren få følelsen av stereolyd.

- Du kan skifte deksel på 6510 uten problemer

- 6510 har i tillegg automatisk tastelås.

I bunn og grunn er telefonene omtrent like, men 6510 har tilrettelagt ting bedre for business-brukeren, noe en ungdom ikke trenger.

På samme måte som dagens 6610 og 7210 ...

:smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...