Rampage Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Husker jeg spilte Jagged Alliance 1: Dangerous Games(?) og spilte bare med Mike og Magic. Og så leste jeg selvfølgelig om Mike som forlot A.I.M fordi de hadde råd til gutten. Så møter jeg han selvfølgelig i Arulco. 3 ganger har jeg spilt gjennom spillet og møtt på Mike. Og lurer egentlig på om det er mulig å få han med seg? Har ikke funnet noen måte enda. Har en save langt tilbake rett før jeg møter på han. Så må nesten bare teste det. Men kjenner jeg Mike rett koster han vel ca. det alle på AIM koster tilsammen Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 En stund siden jeg har spilt JA2 nå, men tror ikke det går an å få mike på laget. Han er hyrt inn av hu onde diktatoren i JA2. Man skal drepe han, og ja han er hard og har mye snax på seg Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har prøvd mye rart, også et tilfelle der han var eneste igjen. Lå på bakken uten våpen mens jeg slo han i svime og fiksa han for å så gjenta det igjen og igjen and so forth. Hadde håpet ihvertfall. Menmen, følte egentlig at det ikke var håp der =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå