Thoren Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Naar jeg trykker paa f.eks min datamaskin , utforsker , alle typer mapper. saa er det akkuratt som explorer.exe blir executa og restarter seg ,for deskbaren forsvinner og kommer tilbake igjen ilopet av 2 sek , men mappa , min datamaskin , utforsker kommer ikke opp faar aapna oversikt over mapper o.l vist eg tar add file eller add directorie i winamp , har hatt probleme ei stund , men da har det funka og restarte pcen , men naa funker det ikke og rse lenger , scanner igjennom datan for mulig virus naa med NOD32 saa haaper at det funker og om det ikke skulle funke at eg faar hjelp her Mvh Thor Endre EDIT: virka som NOD tok knekken på det Endret 24. juli 2006 av Thoren Lenke til kommentar
TrimG Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) har d samme problemet også,, har du fått d til å virke nå eller? Endret 5. august 2006 av TrimG Lenke til kommentar
Thoren Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Hei du , scanna igjennom pcen med Virusprogrammet: Eset Nod32 , det var nokk et virus som gjorde det vil eg tru.. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har du Alcohol 120% eller lignende innstallert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå