Armitage2 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Vel, har gått til anskaffelse av denne skjønne telefonen og trives veldig godt med den, har hatt den en uke, men har sett veldig lite snakk om den her. Lurte på om andre som har den ville være villige til å dele noen gode tips om f.eks. mp3-spilleren og bruk av den. Eller hvordan man får lastet ned nye skins og themes uten å måtte ødelegge garantien... Første gang jeg har en Moto telefon, men trives veldig godt med den på tross av at ting gjøres litt annerledes enn på SE og nokia. ITap fungerer jo helt genialt! Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Gratulerer med ny telefon. Det er bra du er fornøyd. Jeg hadde tidligere V3, og er enig med deg at iTap er meget bra og kanskje bedre enn (gamle) T9? Men se f.eks på K800 med T9 med bedre funksjonalitet enn iTap. Ang lite snakk om V3X, kan være at den rett og slett ikke er så spennende som originale V3 var da den kom. Tenker også på større dimensjoner, økt vekt, og billigere materialer Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Ja, den er kanskje ikke like fersk og spennende som da Razerne først kom, men på den andre siden kan man ikke akkurat si at W810i akkurat er som lyn fra klar himmel, det har liksom blitt gjort før. Men den er det kjempemye diskusjoner om. Det er det også m EF81, stort sett om problemer, men likevel Skjermen på V3x er fantastisk og tastene er deilige. Det med billige materialer er bare tull, mye bedre kvalitet på både byggekvalitet og materialer enn det som er på K750i (forrige tlf jeg hadde). Samtidig er den mye mer særegen. Jeg likte ikke V3 noe særlig pga ubehagelige taster, dårlig skjerm og ikke noe minnekort. V3x er derimot kjempegod! edit: w800i er ikke akkurat ny lenger... mente w810i Endret 25. juli 2006 av Armitage2 Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Jeg mente at materialene på V3X virker billigere enn på V3 (metall) vs V3X (plast). At du ikke likte skjermen til V3 er ditt synspunkt, men det er ingen tvil om at skjermstørrelse, oppløsning og kvalitet var blant de beste da telefonen kom på markedet. Derfor mener jeg det blir direkte feil å si at V3 har en dårlig skjerm. Mitt synspunkt. Du sier at V3X er mer særegen. Det er jeg også sterkt uenig i. V3 vil stå som en milepæl i mobilhistorien, mens førstnevnte trolig vil bli nevnt som det "biproduktet" det er. V3 banet vei en helt ny design, som mange mobilprodusenter har kopiert i ettertid, f.eks Samsung, BenQ Siemens, LG mm. NB: Jeg mener ikke at V3X er en dårlig telefon! Du nevnte i første post at det var lite snakk om V3X her, så jeg antar du mener forumet Som du sikkert har lagt merke til, har f.eks SE et mange flere modeller, en høyere utvikling, hyppigere lanseringer og da et større marked. I Norge i hvertfall. Derfor er det mer blest om SE i media, som videre fører til at de blir mer populære og får økt omtale bl.a på forumet. Endret 24. juli 2006 av Shhhh Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Jeg søkte litt på Ebay,og så at man kan få v3x i rosa og sølv.Akkurat rosa var jeg overrasket over at det fins på v3x. Jeg er veldig fan av motorola og har en v3 i bruk nå.v3i dolce&gabbana er på vei til meg,har også lyst å skaffe meg en pebl.Men akkurat v3x har jeg aldri hatt lyst på pga kjedelig design og fargevalg,men nå som den fins i rosa kan jeg tenke meg en sånn.Kanskje i sølv. Endret 24. juli 2006 av tunam85 Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Ja, er ble en smule revet med, mener ikke at selve V3x er en revolusjon. Men jeg mener at det er et godt annerledes alternativ til de som ikke ønsker "kjedelige" SE med samme funksjoner. Tunam85: Kunne veldig gjerne ha tenkt meg V3X i lilla ja, så du noen priser på den? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 koster vel 1500-2000kr ferdig importert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå