Gå til innhold

driftsikker dvd brenner

Anbefalte innlegg

hva er regnet som den mest stabile brenner/leser?

ser det selges NEC og SAMSUNG for knapt 300kr blank som har det meste. har tidligere hatt en SAMSUNG, den døde fort...

PLEXTOR? dyrt? forbikjørt? eller fortsatt overlegen?

noen tips? =)

takk

Endret av kallis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå brenner ikke jeg veldig mye, men må si meg fornøyd med NEC brennerene jeg har hatt. Tidligere kjøpte jeg Plextor, men til mitt bruk fant jeg ut at prisdifferansen ikke kunne forsvares. Dessuten mener jeg det er like greit å kjøpe en billig brenner og heller bytte den ut litt oftere, fordelen med å bytte oftere er ikke bare det at man får en ny brenner, men også det faktum at man hele tiden sitter på den "nyeste" teknologien(hastighet, kompatibilitet mht formater etc). Merket hvertfall selv at nivået for å bytte ut en Plextor brenner til 1000kr++ var mye høyere enn for å bytte ut en NEC brenner til halve prisen. Og jeg kan ikke med hånden på hjertet si at jeg opplevde Plextor som mer stabil eller driftsikker, har enda ikke hatt noen problemer med NEC.

Endret av kindings
Lenke til kommentar

BenQ DW1650 går vel fortsatt for å være den beste brenneren på markedet, både når det gjelder lese og brennekvalitet.

Siden dette temaet er tatt opp dusinvis av ganger, ber jeg deg søke på brukeren gammalost og lese hans test av BenQ DW1650.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...