Gå til innhold

ikke teoridel på oppkjøring!

BazeLaze

Anbefalte innlegg

Litt teit tittel, men la gå.

Jeg har hatt lappen i snart 5 måneder og etter en del lesing her om de forskjelliges oppkjøringer så kom jeg på omstendihetene rundt min egen.

Da jeg kjørt opp så opplevde jeg aldri denne 2-delte eksamensformen, jeg satt meg inn i bilen (golf), sensor og kjeftet litt over den lille størelsen på kjøretøyet, jeg kjeftet selfølgelig med istedenfor å påpeke hans fysiske størrelse eller form for den saks skyld.

Så bar det rett på kjørings, det hele varte i maks en halv time og lappen var et faktum.

Tingen er at jeg ble aldri hørt i teoridelen før oppkjøringen, det var bare rett på kjøring. Så da har jeg faktisk bare gjennomført halve oppkjøringen! :whistle:

Er dette en fatal feil eller er det sånt som skjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke noen "teoridel" på oppkjøringa. Er vel en egen prøve det, etter hva jeg husker :)

Men det hender at sensor stiller noen spørsmål før man begynner kjøringa. Da jeg hadde oppkjøringa, spurte hun dama om hva slags dekk som satt på, så jeg bøyde meg ned og "studerte" dekka, før jeg etter en stund svarte: "sommerdekk".....

Hun bare lo.....var egentlig ute etter dimensjon, og mønsterdybde.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Jeg regner med at du møtte opp hos biltilsynet og satt på en datamaskin i opptil 1,5timer eller noe i den duren?

Jeg fikk et spørsmål om hvordan jeg skulle bremse eller noe sånt på selve oppkjøringen, det var teoridelen der, ikke akkurat hardt.

6545792[/snapback]

Hvis du tenker på teoretisk eksamen så varte den i 25 min.

Oppkjøringa er todelt og er henholdsvis ikke gyldig uten begge delene selv om teoridelen kan være utrolig lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...