CrackaBoi Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har en i-mate SP5 mobiltelefon med WM 05. Leste en artikkel på VG.no om IP+telefoni fra mobiler med WM 05. Hello tilbyr dette i en slags pakke, men det skal vist gå an å installere tredjeparts programvare som får dette til å funke gratis, noe ala Skype. Noen som vet noe om dette? Er det mulig å få til uten å betale (for noe annet en evt. et program)? Hvilke prog. trenger jeg? Finnes det en guide e.l.? Takk! Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Du har muligheten for å installere Woize på din SP-5 eller 8310. Dette er veldig likt Skype. Link til Woize Jeg har brukt dette selv og det fungerer helt greit. Kun forsøkt til andre datamaskiner, men ikke til fasttelefoner. Hvis du velger å bruke dette programmet anbefaler jeg deg å installere det på pcen også, slik at du kan administrere brukere etc. der. Det er ikke like enkelt å gjøre direkte via telefonen. Lenke til kommentar
sabohn Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Du har muligheten for å installere Woize på din SP-5 eller 8310. Dette er veldig likt Skype. Link til Woize Jeg har brukt dette selv og det fungerer helt greit. Kun forsøkt til andre datamaskiner, men ikke til fasttelefoner. Hvis du velger å bruke dette programmet anbefaler jeg deg å installere det på pcen også, slik at du kan administrere brukere etc. der. Det er ikke like enkelt å gjøre direkte via telefonen. 6548220[/snapback] Jeg har også installert woice og kjøpt 10 Euro i kreditt (skal mye til å bruke det opp gitt) Går fint å ringe til fast-telefoner i hele europa... det er en ting som er litt iriterende: Det ser ikke ut til at Woize klarer å bruke telefon-høytaleren på telefonen slik som en vanlig GSM-samtale ville gjort. Den benytter i stedet høytalende funksjon til lyd. dette gir litt feedback for innringer, synd. har lest på smartmobile.no at det finnes en software som ruter om lyden men har ikke prøvd dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå