Casiraghi Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg leste en "guide" om hvordan man kunne forandre nedlastede theme's, uten å måtte bruke et tilleggsprogram (les: WindowsBlinds) som jeg bare har hatt dårlig erfaring med - Man måtte forandre noe i Windows-mappen? Så var det bare å legge theme's inni der, å velge de under egenskaper for utseende. Anyone? Lenke til kommentar
Darkane Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Kanskje dette kan hjelpe? http://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=3 Her er noen måter å forandre theme's. Men jeg regner med at du må legge inn ekstra programmer. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Du mener nok Uxtheme-patchen¨? Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Skal ta å se igjennom For har bare dårlig erfaringer med disse programmene, nå har jeg holdt på hele søndagen med å måtte re-installere XP siden explorer.exe var herpet =/ Ikke noe særlig... Men den måten med å "hacke" theme's mappen i XP, var visstnok helt stabilt. Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Du mener nok Uxtheme-patchen¨? 6545411[/snapback] Ja kanskje? hva er det for noe? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Det er ein patch som gjer at ein kan bruke andre themes enn dei som følgjer med Windows. Du finn linkar til nedlasting i denne tråden. Endret 24. juli 2006 av incanus Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Denne er feilpostet. Den tilhører programvaredelen av forumet og ikke Annet om Hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg