eUnaas Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Når jeg driver å ordner litt med partisonene mine i Partition magic støter jeg på ordene: -primary / logical - hva betyr de? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Primary = Primærpartisjonen, som regel den første partisjonen på en disk. Extended = Utvidet partisjon, som regel der alle de andre partisjonene på en harddisk befinner seg. Logical = Logisk partisjon, en av partisjonene på extended. Les hjelpefila i PM for grundig beskrivelse. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 I hjelpfilen til pm står det nok beskrevet om hva som er forskjellen mellom primary / logical. Du finner og noe om du søker i hjelpfilen i winxp. Simen1 var for rask denne gangen. [ endret av Kjetil Lura den 2002-10-18 17:09 ] Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 men... kan det være en av årsakene til at winXP sluttet å boote? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-18 17:18, skrev eunaas:men... kan det være en av årsakene til at winXP sluttet å boote? Fortell mer. Hva skjedde? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-18 17:30, skrev Simen1: Quote: Den 2002-10-18 17:18, skrev eunaas: men... kan det være en av årsakene til at winXP sluttet å boote? Fortell mer. Hva skjedde? jo jeg delte en partison og insalerte winXP på den ene partisonen. funka fint, jeg insalerte programmer osv... fikk beskjed om at jeg brurde restarte men tenkte å ta allt i samme slengen (mange programmer å insalere) og dagen etter da jeg skulle resterte pcen så fant ikke pcen windows'en... Jeg prøvde også å insalere winXp fra image (drive ingame) den ville ikke boote da heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå