maskot Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Vi er 15 år, reise etter ferien Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Vi er 15 år, reise etter ferien 6583429[/snapback] Så dere begynner i tiende klasse til høsten? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Hvorfor skal dere skape dere og være barnslige pøbler egentlig? En del kompiser av meg gjorde mye ut av seg under en skoletur til London og alle endte opp med nedsatt oppførselskarakter på vitnemålet. Ukult. Stikk heller innom HMV og ta av. 6545603[/snapback] det er ikke lov å sette ned pga. 1 tabbe, så hvis han er engleunge både før og etter turen så skal det gå bra EDIT: vi reiste til roma på klasse tur i 10ende, over 50% av klassen ble tatt med sprit siste dagen (ikke meg)....var bare 1 tror jeg som fikk nedsatt, men de var fordi han sto å kasta med kniv igangen 1 uke etter turen :!: Endret 30. juli 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 det skal MYE til for å bli sendt hjem, ta dere en rolig fest på f.eks rommet, så går nok alt bra... husker at jeg var på skoletur en gang, vi hadde en real fest, og dro på russefest etterpå, og prøvde å snike oss opp på loftet vi sov på, forbi reiselederene, selvfølgelig våknet de, men ingenting skjedde.... er MYE problemer for reiselederene å sende dere hjem, de kan jo ikke bare sende dere å flyet heller, de må bli med på flyet og sørge for at dere kommer dere helt hjem, de har ikke lov til å bare sende dere hjem, og det er vel gjerne fulle fly.... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hvorfor skal dere skape dere og være barnslige pøbler egentlig? En del kompiser av meg gjorde mye ut av seg under en skoletur til London og alle endte opp med nedsatt oppførselskarakter på vitnemålet. Ukult. Stikk heller innom HMV og ta av. 6545603[/snapback] det er ikke lov å sette ned pga. 1 tabbe, så hvis han er engleunge både før og etter turen så skal det gå bra EDIT: vi reiste til roma på klasse tur i 10ende, over 50% av klassen ble tatt med sprit siste dagen (ikke meg)....var bare 1 tror jeg som fikk nedsatt, men de var fordi han sto å kasta med kniv igangen 1 uke etter turen :!: 6583933[/snapback] Åjoda, de kan godt sette deg ned. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 de må bli med på flyet og sørge for at dere kommer dere helt hjem, de har ikke lov til å bare sende dere hjem, og det er vel gjerne fulle fly.... 6584186[/snapback] For det første: Hvis dette er en skikkelig skole med skikkelig opplegg må foreldrene og deltagerne signere på en agreement før de får dra. Her overlates ansvaret til foreldre hva gjelder regelbrudd - man sendes da hjem på foreldres regning, og foreldrene har ansvaret fra barnet er på flyet/flyplassen i Norge. Dette er nærmere beskrevet i "kontrakten" som er undertegnet. Hvor har du det fra at reiseleder må være med på flyet? Aldri hørt om den praksisen. I tillegg - fulle fly? De færreste fly har full setedekning, så tror neppe det er noe problem. Er det strekninger der man klarer 100 % - så går det gjerne flere fly. Eller man kan reise via en annen flyplass. Alt i alt - å tro at flyet er fult og du derfor ikke kan sendes hjem - er tull. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Dere er riktignok litt mindre en det vi var når vi reiste til tyskland i fjord... Men der var det sagt utallige ganger før turen at hvis vi blei sett med alkohol så satt de oss på fly hjem... Så kommer vi til tyskland, første turen vår ut var på en litt finere resturant, der sa læreren vår vi kunne få ta ei øl til maten, hvis vi ville... Og når vi var ferdige så fikk vi gå rundt å besøke div plasser, der lærerene også surra rundt. og ta oss ei øl eller tre... Og det blei vel sagt mellom linjene at vi kunne drikke, men med måte... Slik fortsatte kveldene der nede... MEN, folk fikk nedsatt...Men da riktignok folk som blei tatt med absinth osv i vesker og sekker...Så vær forsiktige!! Drikk med måte;) Endret 30. juli 2006 av Best0 Lenke til kommentar
akarno Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 En jeg vet om ble 'sendt hjem' etter å ha blitt tatt i drikking+div. andre...ting. Han sjekket inn på et annet hotell i London vistnok under resten av turen, kan ikke garantere at det er sant, tho... Ellers har jeg ikke noe å tilføye utenom ting som har blitt sagt. Lenke til kommentar
Connubialis Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 .......grisemorsome ting vi "gutta"....Gleda meg 6544760[/snapback] grisemorsome ting gjør jeg ikke med gutter så der kan jeg ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Blåse opp en kondom, gå ut i gangen med den åsså kommer det en lærer. Det er stress (Snakker av erfaring) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Blåse opp en kondom, gå ut i gangen med den åsså kommer det en lærer. Det er stress (Snakker av erfaring) 6585919[/snapback] Du vet, kondomer skal brukes til annet? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Blåse opp en kondom, gå ut i gangen med den åsså kommer det en lærer. Det er stress (Snakker av erfaring) 6585919[/snapback] Du vet, kondomer skal brukes til annet? 6586031[/snapback] Nei, hva da? Du tuller nå? Besides: Det var ikke jeg som blåste den opp da...en kompis av meg som stod for det Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 dro til kreta etter 10ende med klassen og læreren og en foreldre, var fyllafest fra ende til annen:P de drakk med oss og guud de headlinsa de va når man kom hjem Lenke til kommentar
maskot Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Får vel ikkje vi lov til Endret 30. juli 2006 av maskot Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Får vel ikkje vi lov til 6586420[/snapback] Fylledrikking i utlandet er ikke så stas som alle skal ha det til. Tro meg. Når man må spy flere gnger fordi man har drukket for mye alkohol (eller blandet øl og vin slik som dumme meg) ja da blir det lite koselige. Hodepinend agen derpå er vel heller ikke noe å snakke om. Nei, hold deg unna fylling. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Får vel ikkje vi lov til 6586420[/snapback] Fylledrikking i utlandet er ikke så stas som alle skal ha det til. Tro meg. Når man må spy flere gnger fordi man har drukket for mye alkohol (eller blandet øl og vin slik som dumme meg) ja da blir det lite koselige. Hodepinend agen derpå er vel heller ikke noe å snakke om. Nei, hold deg unna fylling. 6590680[/snapback] Ja...hør på Orresnei! Samma hvor det er så hold deg unna fylling. Drakk øl og vin, gammel vin dessverre. Spydde som en gris :!: Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Dersom skolen betaler en ekstra billett for aa faa dere sendt hjem fra England, maa dere nesten drepe noen med tanke paa dagens skoleOkonomi. Jenter i England er stygge, saa drit i aa sjekke damer eller gaa paa strippeklubb. I London er det riktignok flere heite dragqueens Det er vel ikke helt kjedelig aa se noe kultur heller=) Lykke Til Lenke til kommentar
deleder Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Dersom skolen betaler en ekstra billett for aa faa dere sendt hjem fra England, maa dere nesten drepe noen med tanke paa dagens skoleOkonomi. Jenter i England er stygge, saa drit i aa sjekke damer eller gaa paa strippeklubb. I London er det riktignok flere heite dragqueens Det er vel ikke helt kjedelig aa se noe kultur heller=) Lykke Til 6591327[/snapback] Sendes hjem på egen regning, har ikke hørt om noe annet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Elever sendes hjem på egen regning ja. Slik har det nå vært på de to skoleturene til utlandet jeg har vært med på. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Ja, vi får ikkje tatt båten heller (TaxFree! ) så det blir vel ingenting av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå