Gå til innhold

Hvilken båt er dette?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal ha meg ny båt og jeg fant en som jeg syntes så grei ut: "Motorbåt With" .

 

Snakket med fyren nå nettop og han så at det ikke var en metal greie i båten ( der det står max kwh, eller hva det er). Han sier også at han ikke er sikker på at det er with, men at han han kjøpte båten med mente på at det var with. Er det en with ?

 

Vis det ikke er en fabrikk bygget båt vil jeg ikke ha den. På annonsen skrev han fabrikkbygget, men det vet han ikke helt sikkert.

 

Takker meget for hjelp. Har lyst å kjøpe fabrikkbygget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Skal ha meg ny båt og jeg fant en som jeg syntes så grei ut: "Motorbåt With" .

 

Snakket med fyren nå nettop og han så at det ikke var en metal greie i båten ( der det står max kwh, eller hva det er). Han sier også at han ikke er sikker på at det er with, men at han han kjøpte båten med mente på at det var with. Er det en with ?

 

Vis det ikke er en fabrikk bygget båt vil jeg ikke ha den. På annonsen skrev han fabrikkbygget, men det vet han ikke helt sikkert.

 

Takker meget for hjelp. Har lyst å kjøpe fabrikkbygget.

6544599[/snapback]

 

 

Disse skiltene er vanligvis poppet fast og det skal godt gjøres å få det til å dette av. Hvis selger ikke vet hva slags båt han selger,så har du ikke årsmodell, type, maks hk.osv. Spørs om den i det hele tatt kan forsikres. Hadde sett etter noe annet :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...